Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Topicstarter
Ik heb een probleem met doom 3. Als ik bij doom 3 de perfected doom 3 mod met alle grafics aan
in stel krijg ik hele lage fps. Nu vraag ik me af of dit komt door dat mijn pc niet sterk genoeg is.
Zo niet welke frafic opties kan ik het beste uit zetten om het minder zwaar te maken.
Eenige wat je hoeft te weten is dat ik een gtx680 heb en dat de rest allemaal meer dan voldoende
moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Serieus, je hebt nog niet zelf geprobeerd om bepaalde settings uit te zetten of niet, al dan niet in het spel of in je GPU-driver en nu moeten wij raden/ruiken wat het beste is? Als ik nu zeg dat je op 640x480 moet draaien, is het antwoord toch "bullshit" dus de bal ligt echt bij jou.

Misschien dat ik vrij simpel denk: als de machine zonder mods, addons en andere spullen gewoon netjes voldoet aan 3DMark-performance en ook relatief netjes de originele Doom3 kan draaien, lijkt me het probleem te liggen in "aftermarket" software dus misschien moet je dan klagen/vragen bij de makers van de mod.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 11-08-2012 11:26 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb indd wel bepaalde settings naar beneden gezet alleen heeft het geen effect want het lijkt net of de insellingen niet aangepast worden. Er zijn indd wel mensen die weten wat het beste is om in te stellen, diegene die dit spel ook met de perfected mod heeft gespeeld bvb. Zonder mods ziet het er helaas niet uit.
Ik ben momenteel verder aan het lijken wat ik kan veranderen om de game beter te laten draaien.
Bedankt voor het andwoord alvast.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 11-08-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441648

Lupp schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:19[/message]:
Eenige wat je hoeft te weten is dat ik een gtx680 heb en dat de rest allemaal meer dan voldoende
moet zijn.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wil je graag meer weten?
6GB werkgeheugen
i7 920 4200 mhz
Resolutie 1920x1080

Aanpassingen nodig?
Als je dan toch alleen su6 post blijf dan liever weg met oftopic reacties die hier niet thuis horen, beddankt

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 11-08-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Doom3 met hd mods en dergelijke vol open geeft op elk systeem lage fps. Je zult je moeten verdiepen in het tweaken van de configs van de mods.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 11:59

Pykow

Angelo OTR

Gaan we hier nu serieuze vragen stellen over een mod ?
als je problemen met mods hebt, moet je gewoon naar hun site gaan van de ontwikkelaar.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gundogan schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:55:
Doom3 met hd mods en dergelijke vol open geeft op elk systeem lage fps. Je zult je moeten verdiepen in het tweaken van de configs van de mods.
Thnx eindelijk een passend andwoord, de rest is oftopic en gaat nergens over want er zijn
ook hier mensen die de mod hebben getweakt tot hij goed werkt dus de vraag past hier prima.

Ik was al bezig met tweaken en het is er indd beter op geworden, ik moest alleen de game
opnieuw opstarten om het tweaken werkende te krijgen.

Zit de hd mod al niet in de perfected mod toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 304087 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:39:
[...]

Thnx eindelijk een passend andwoord, de rest is oftopic en gaat nergens over want er zijn
ook hier mensen die de mod hebben getweakt tot hij goed werkt dus de vraag past hier prima.

Ik was al bezig met tweaken en het is er indd beter op geworden, ik moest alleen de game
opnieuw opstarten om het tweaken werkende te krijgen.

Zit de hd mod al niet in de perfected mod toevallig?
De HD mod is een combinatie van hogere res textures en diverse extra effecten mods.

http://www.moddb.com/mods/cverdzislav

Jij hebt denk ik deze die ook wat gameplay veranderingen heeft?

http://www.moddb.com/mods/perfected-doom-3-version-500/

Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de HD mod.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Daarnaast mag je best wat doen aan de houding naar je medetweakers en mag je ook best wat meer inzet/info geven.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gundogan schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 10:19:
[...]

De HD mod is een combinatie van hogere res textures en diverse extra effecten mods.

http://www.moddb.com/mods/cverdzislav

Jij hebt denk ik deze die ook wat gameplay veranderingen heeft?

http://www.moddb.com/mods/perfected-doom-3-version-500/

Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de HD mod.
Mmm ik geloof dat er al hd mods in de perfected mod zitten.
Als ik kijk naar opjecten dan zie je de letters er op veel stakker ipv blurry.
Maar goed doe het nu met zo'n 50-60 fps en dat loopt soepel. Ik zal
vandaag nog wel een screen shot posten van hoe het er nu uit ziet.
Pagina: 1