Microfoon probleem - Blijf stil, word wel herkend

Pagina: 1
Acties:

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10-2025
Ik snap het niet.

Ik heb Windows 7 opnieuw geïnstalleerd maar voor een reden kan ik de microfoon niet meer aan de praat krijgen. Hij word wel herkend en als je hem aansluit of losmaakt dan zie je de volume meter omhoog gaan snel maar verder gebeurd er niks.

Niks is gemute, ik ben naar controle centrum geweest geluid/opnemen echt alles.
Driver er weer opnieuw opgezet maar nog niks :(

Heeft iemand een idee?

Mijn logitech G110 heeft een aansluiting voor een headset, als ik die doe dan word het herkend als een USB microfoon maar dan nog blijft hij stil.

Die headset werkt wel op mijn laptop.

Iemand een idee? Ben al de helle dag bezig hiermee :(

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:44
Klik eens op de speaker, dan op Mixer. Klik een keer op het speaker icoon, dan het tabblad levels. Daar staat wss de microfoon gemute.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Zit er misschien nog een kleine schakelaar in het snoer of op de headset zelf die uit staat?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10-2025
Volumes zijn allemaal 100% en de schakelaar in het snoer is niet gemute.

Ik heb de headset net getest op me laptop en hij werkt opeens niet meer :(, maar hoe? Gister werkte hij nog maar ik had toen wat gedaan met drivers en toen deed hij het niet meer.

Ik weet niet of de audio chip wel eens stuk is gezien het geluid door de speakers van de headset haarscherp is :s

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:44
Wat bedoel je precies met de volume meter? Je ziet daadwerkelijk dat er input wordt geleverd vanuit de microfoon? Dus dat hij bij harde geluiden ook hard uitslaat?
Want anders klinkt het nu alsof de microfoon toch stuk is nu hij het ook op je laptop niet meer doet.