In alle haast met het inladen van mijn spullen in de auto (einde LAN-party) is mijn Raspberry op de grond gevallen. Niemand had dit helaas opgemerkt, en toen we weg wouden rijden, hoorden we een krak die net zo klinkt als je wat harder plastic breekt. Ik ging kijken, en ja hoor: de Raspberry was onder het wiel gekomen...
Foto's ter illustratie (klikbaar):
De schade zijn o.a. de platte connectoren. Tevens zit er een kleine breuk in de raspberry rechtsonder bij de usbpoort (foto 2). Ik meende te hebben gelezen dat zoiets eventueel in de inboedelverzekering valt. Weten jullie eventueel hoe dit zit?
Nu heb ik de Raspberry net 2 maanden, en heb ik er nog niet zo gek veel mee kunnen doen. Hé bah, het leven gaat soms niet zoals gepland.
Foto's ter illustratie (klikbaar):
De schade zijn o.a. de platte connectoren. Tevens zit er een kleine breuk in de raspberry rechtsonder bij de usbpoort (foto 2). Ik meende te hebben gelezen dat zoiets eventueel in de inboedelverzekering valt. Weten jullie eventueel hoe dit zit?
Nu heb ik de Raspberry net 2 maanden, en heb ik er nog niet zo gek veel mee kunnen doen. Hé bah, het leven gaat soms niet zoals gepland.

Rare vogel in spe