Toon posts:

Marantz NR1402 vs geluid internet smart tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, misschien dat iemand een oplossing weet voor het volgende probleem:

Via mijn Marantz NR 1402 krijg ik geen geluid over mijn speakers zodra ik met mijn TV, Panasonic PX-P50ST50E, het internet op ga. Automatisch valt hij dan terug op de speakers van de tv ondanks de ARC HDMI en optische audio kabel. Ik kan zowel in het menu van de receiver en tv niet vinden of het aan een instelling ligt.

Iemand ervaring hiermee?

Dank bij voorbaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:43
Mijn Panasonic heeft dat heel af en toe ook (P46G30). Op de AB van de TV moet ik dan op de knop Viera link klikken. In het menu dat dan verschijnt kan ik kiezen tussen Tv en Home Cinema. Wanneer ik deze op Home Cinema zet dan gaat de audio ook weer met de HDMI mee via ARC.

Misschien dat dat het oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
roeru117 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:16:
Mijn Panasonic heeft dat heel af en toe ook (P46G30). Op de AB van de TV moet ik dan op de knop Viera link klikken. In het menu dat dan verschijnt kan ik kiezen tussen Tv en Home Cinema. Wanneer ik deze op Home Cinema zet dan gaat de audio ook weer met de HDMI mee via ARC.

Misschien dat dat het oplost?
Dank voor je antwoord. Wanneer ik mijn Viera link gebruik geeft hij aan dat ik deze niet kan gebruiken, ik dacht namelijk dat het alleen mogelijk is om via de link andere Panasonic apparaten te gebruiken. Of werkt de viera link ook met andere merken?

Het blijft een raadsel voor me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:43
Mischien 'pointing out the obvious'... maar heb je de handleidingen van beide apparaten al een nagekeken met betrekking tot het instellen van ARC. Die heb ik er destijds ook bijgehaald om alles in een keer goed in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 17:14
Vorige week zelf ook lopen stoeien met een Panasonic TV en een Denon receiver; in de Panasonic Viera Link aan, en HDMI powerschakelen uitzetten voor zowel aan als uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, vandaag toch maar gebeld met Panasonic. Volgens de helpdesk is het voor de PX-P50ST50E niet mogelijk om bij internet het geluid via de speakers te krijgen. Hij vond het zelf eigenlijk ook een beetje vreemd waarom dat bij deze tv niet gaat.

Na, misschien heeft iemand er iets aan die tegen hetzelfde probleem aanloopt, dan kun je stoppen met zoeken.

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ed73 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:25:
Vorige week zelf ook lopen stoeien met een Panasonic TV en een Denon receiver; in de Panasonic Viera Link aan, en HDMI powerschakelen uitzetten voor zowel aan als uit.
Kun je via de Viera link ook niet-panasonic apparaten gebruiken? Als ik de viera link open dan krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:07:
[...]

Kun je via de Viera link ook niet-panasonic apparaten gebruiken? Als ik de viera link open dan krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is.....
HDMI-arc is te gebruiken; ik kan alleen kiezen waar het geluid heen moet, TV of Home-Cinema. In het laatste geval regelt de volumeregeling van de AB van de TV die van de versterker.
Pagina: 1