Toon posts:

ati radeon 3870x2 geen bios fans draaien langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
werkt na bakken in de oven, hoe sluit je een topic?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 04:20 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Wat voor een voeding heb je dan (enkel 750w zegt helemaal niks)? En je gebruikt wel de juiste vga-aansluiting?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het algemeen beleid #quickstart ?

Iets zegt me dat het ook mogelijk is dat de videokaart dood is of niet voldoende sap krijgt; heb je de mogelijkheid om de videokaart in een andere PC (thuis of bij bekenden) te proberen en/of een andere GPU in je eigen systeem te proberen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
hij gaf na een potje arma2 een bluescreen en wou daarna nietmeer opstarten zonder dat ik de videokaart uitplugde,

ik heb een Recom Power Engine 750 Plus nieuw uit de winkel nadat hij het nietmeer deed op de 500wat die ik had zonder een bluescreen te geven

het kan goed zijn dat hij helemaal dood is na 4jaar op 80graden te hebben gedraait maar ik hoop dat ik hem nog in leven kan houden tot eind deze maand wanneer ik mijn loon binnenkrijg

ik weet niet 100% zeker of het de juiste stekkers zijn mijn gpu heeft 2 pci stekkers waarvan ik er 1 met 2 extra pinnen bij kan doen die aan dezelfde kabel zitten

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
*edit
Ik heb net lopen kijken en met alleen de 6pin aan een kant doet hij het maar wanneer ik de 8pin alleen of erbij doet boot hij nietmeer en lopen de vans langzaam tot een punt dat hij bijna nietmeer draait