Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kan geen os installeren

Pagina: 1
Acties:

• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Hallo, ik zoek graag hulp. Ik heb vandaag nl mijn eerste build afgekregen, nu is het probleem dat ik geen os geinstalleerd krijg. Tijdens installatie van windows xp krijg ik tijdens het laden van de files BSOD. Blauuw scherm dus met stop:0x0000007b, en een hele hoop gezeik : er is een fout opgetreden lalala
Ik heb ook geprobeerd windows 7 te installerenn, hier loopt hij vast op 11 procent bij het uitpakken. Ik heb wel partities kunnen maken. Ik heb er nu dus 3: system en 2 primarys. Ook heb ik geprobeerd met maar 1 pramry, dit zonder resultaat. Win7 is niet origineel trouwens maar werkt wel op andere pc's. Als ik probeer te booten van usb stick met dezelfde files krijg ik de error: boot msgr is missing.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik wil best een originele win7 kopen maar ik wil met zekerheid weten of hij dan wel werkt.
Groet

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

- Niet-originele Windows!
- Geen fatsoenlijke startpost.
- Lalala foutmeldingen?
- Amper leesbaar.

Sorry, maar verwacht je nu serieus dat wij kunnen ruiken wat er bij jou in huis, op het beeldscherm, allemaal is te zien en wat je de afgelopen uren allemaal hebt gedaan?

Iets zegt me dat je je moederbord-drivers voor je HDD/DVD niet hebt meegegeven aan je Windows-installatie maar dat is een gok van hier tot Tokio.

Zie ook: Edmin in "Moederborden"

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 10-08-2012 19:54 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 18:32

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Is je hardware ACPI-compatible, dus dat ACPI v1.3 word ondersteund? Heb dit probleem ook altijd rond deze voortgang gehad, en het ging meestal over bij het plaatsen van een andere videokaart

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

• Nick112
Oke sorry voor de onduidelijkheid.
Ik zal even het systeem typen: msi z77 gd65, intel i5 3570k, antec hcg 620w,ihas524, msi 680gtx lightning, corsair vengeance 8gb ram, corsair 600t white,samsung spinpoint f3.
Tijdens de xp installatie krijg ik dus bsod met deze stop code:0x0000007b.
Tijdens de win7 installatie zegt hij bij 11 procent (keer op keer) dat een bestand mist of beschadigt is.
De dvd werkt wel in een andere computer. Hoe geef ik die drivers dan mee?

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:52
heb je al eens gekeken op volgende pagina van microsoft ? Probleemoplossing voor foutberichten met 'Stop 0x0000007B' in Windows XP

• Nick112
Hallo, bedankt voor uw reacties, die link had ik idd al bekeken. Ik heb een domme fout gemaakt, ahci moest uit of naar ide worden gezet in de bios. Zo kon ik windows xp feilloos installeren.
Bedankt en groetjes
Pagina: 1