Ik ben al een paar jaartjes aan het casemodden en kijk geregeld naar de pareltjes die hier voor bij komen. Ik heb helaas zelf nooit iets gemaakt dat origineel genoeg was voor zijn eigen CiP maar daar komt vandaag verandering. Maar ik wil wel iets anders doen dan alleen een pc inbouwen in de tafel. Op het moment heb ik een 3 monitor setup die erg opvalt en niet echt thuis past in de huiskamer. Dus tijd om te kijken of we mijn computer verslaving niet kunnen verbergen.
Geen schets van het eindresultaat. In mijn ogen is het juist leuk om te zien wat er ontwikkeld wordt en ik kan geen mooie 3D tekeningen maken. Als student is er niet veel geld beschikbaar dus alle onderdelen zullen zelf gemaakt moeten worden of tweede hands op de kop worden getikt. Ook geen nieuwe hardware mijn huidige I7 920 doet nog prima zijn werk.
Vorig casemod TroNasje
eddie4nl in "Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17"
Bij een tweedehands kantoor zaakje tafeltje op de kop kunnen tikken. 15 Euro
Heerlijk lekker op een tafel tekenen
Het design is af. (beter te zien op originele groten)
Even kijk of alles wel past
Er is geen budget beschikbaar voor Vesa mount. Maar waarom zou je eigenlijk.
En toen waren er drie.
Daar gaan we dan, Het point van no return
Oeps, het blijkt dat er nieten zitten in de tafel.
Geen ijzerzaagjes die lang genoeg zijn dus tijd voor het grote werk.

En er zit een groot gat in de tafel, Maar helaas is het 100% recht zagen met een reciprozaag zo goed als onmogelijk.
That's it voor de eerste update. Ik ben al iets veder en ik zal morgen een nieuwe update posten