Zijn er mensen te vinden die mee zouden willen werken aan het ontwikkelen van een nieuwe browsergame? Ik ben zelf geen programmeur maar ik zie wel mogelijkheden voor een goede nieuwe browsergame. Het idee kan ik zo tot in de puntjes uitwerken maar ik wil graag een team samenstellen met mensen die zouden kunnen helpen met het grafisch design en programmeren ervan. Uiteraard zal eerst een plan van aanpak moeten volgen waarna we gaan kijken naar de haalbaarheid. Komen we tot de conclusie dat het realistisch is dan het plan uitvoeren en eventuele opbrengsten verdelen onder de deelnemers.
Zie het als een vrijwilligersproject waar je kans bij hebt om er wat aan te verdienen. Graag reacties van mensen die hier ook al vaker over hebben nagedacht of hieraan mee zouden willen werken. Kan ook in een personal message.
Zie het als een vrijwilligersproject waar je kans bij hebt om er wat aan te verdienen. Graag reacties van mensen die hier ook al vaker over hebben nagedacht of hieraan mee zouden willen werken. Kan ook in een personal message.