Toon posts:

Programmeer programma

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was benieuwd naar wat jullie eht fijnster programmeer programma vinden voor de Mac (php,html,css,java)

Al vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Wat de een fijn vindt (emacs bijvoorbeeld), vindt de ander weer afgrijselijk. Als je dus opzoek bent naar een bepaald programma, is het dus fijn om te vermelden wat je zoekt, wat je geprobeerd hebt, en wat je er wel of niet fijn aan vondt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je zelf al gevonden/gezocht ? en je eigen conclusie ? jij vind mijn broeken waarschijnlijk echt niet lekker zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50
Zelf vind ik de programma's van Jetbrains (PHPStorm e.d) wel fijn. Je hebt ook nog gratis dingen als Netbeans en Eclipse, maar die kunnen mij niet bekoren.

Zoek je meer een editor is Espresso wel aan te raden.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Och och och gelijk weer van zulke berichten -_-" bedankt!! Nou er zijn veel programma's waar je voor meot betalen dus wilde eerst jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Ik heb zelf ook goede ervaringen met Espresso. Natuurlijk is dit niet echt een IDE maar meer een editor. Ook een fijne editor is Sublime Text.

Als we het hebben over IDE's dan neig ik toch naar Eclipse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:52:
Och och och gelijk weer van zulke berichten -_-" bedankt!! Nou er zijn veel programma's waar je voor meot betalen dus wilde eerst jullie ervaringen.
Afbeeldingslocatie: http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/1311620085836.gif

Toch een poging om ontopic te reageren: Textmate.
Magoed, ook weer een betaald programma.

NetBeans IDE vind ik de fijnste editor, maar die werkt niet i.c.m. Ruby on Rails. (Ja de oude wel, maar die is alleen met Rails 2)

[ Voor 72% gewijzigd door Gamebuster op 10-08-2012 15:56 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:52:
Je had dat toch wel enigzins kunnen verwachten, als je het algemeen beleid had doorgelezen. We verwachten nl. hier op GoT wel enige mate van eigen inzet. Je kunt zelf al die programma's proberen, eventueel met trial of een demo. Daarnaast zijn er zat reviews te vinden, hier op Tweakers en elders voor wat betreft ervaringen met diverse "programmeer programma's".

Aangezien dit topic voor de rest weinig discussiewaarde heeft, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.