Toon posts:

Ik weet echt niet wat ik moet nemen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ati Radeon BiVi 64Mb
Geforce 2 Gts 32 Mb

Ik weet dat hier al duizenden top pics over zijn begonnen maar ik wil het toch zeker weten,want het is niet een uitgave die je elke dag doet,vergelijken op andere sites en bladen zijn ook altijd verschillend,ik zou graag alleen antwoord willen hebben met personen die 1 van deze kaarten heet(of allebei)

Bijv dank

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmmm
ik zou voor de geforce gaan

edit:

wat voor een geforce 2 eik?
want er zit veel verschil tussen de Ultra en de mx ;)

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 16:29
tja, maar als je een geforce 2 MX koopt kan je hem modden naar een quadro 2 mxr, da's weer een stukkie sneller als een ultra, en op deze manier ook een stukkie goedkoper

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 maart 2001 22:23 schreef MagicTempest het volgende:
tja, maar als je een geforce 2 MX koopt kan je hem modden naar een quadro 2 mxr, da's weer een stukkie sneller als een ultra, en op deze manier ook een stukkie goedkoper
jajaaja zeker gewoon zoeken naar hardware en dan de Quadro pakken uit de lijst???(Staat wel stoer he ;) )

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
[quote
[/quote]

Das zekers niet waar. een mx is gemod niet sneller als een ultra ook niet als een gts.
begin niet ergens over te lullen al snap je het niet>:). Gemod is een mx alleen sneller in zware 3d apps maar dat si ook alles. en het prijskaartje verandert mee :). das wel gunstig. en staat ook wel cool zie hieronder bij mijn specs, vind ik.

maar begin in het vervolg niet ergens over te lullen al snap je het niet>:).

https://www.afrikareisopmaat.nl