[ Voor 59% gewijzigd door Megamind op 10-08-2012 12:34 ]
Let ook een beetje op waar je een topic plaatst. Dit staat nu in Complete Systemen & Laptops, maar heeft er niets mee te maken. Je vorige topic stond in Android tablets maar ging over Windows XP en Teamviewer.
In before slotje.
[ Voor 26% gewijzigd door Biersteker op 10-08-2012 12:37 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:09:
FF voor Janvanduschoten
Dit is nu eenmaal mijn style en als ik het zo wil afsluiten doe ik dat of is dat ook al verboden hier ik doe het uit beleefdheid ei !!!
Groetjes,
Wesley Sylvester de Bruyn
Het komt juist beleefd over volgens mij of kunnen ze hier geen service verlenen !!!
Om toch iets van nut te posten: dit forum kiest voor leesbaarheid in plaats van beleefdheid. Dus komma's, punten, hoofdletters en correct geschreven woorden. Als je 50.000 keer elke keer een naam moet lezen bevordert dat de leesbaarheid niet.
Life is simple, make choices, don't look back...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Leesvoer: Het algemeen beleidVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:38:
ook dus het beleid is dat je niet met je naam mag af sluiten maar waarom dan, ik begrijp dat echt niet sorry.
Het komt juist beleefd over volgens mij of kunnen ze hier geen service verlenen !!!
Verwijderd
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 12:44 . Reden: Sorry gambieter :x ]
eidelijk iemand met een duidelijk uitleg bedankt litle bear
wezzeltjevak410, als je het niet eens bent met de actie van een moderator, neem gewoon rechtstreeks contact met hem op. Alle GoT moderatoren zijn via DM of email te bereiken. Ga geen topic openen in een ander subforum dat offtopic is en niets voor anderen toevoegt.
Sowieso, voordat je op hoge poten m'n mede moderator gaat DMmen/mailen raad ik je aan om even het Het algemeen beleid door te lezen. Dan weet je in ieder geval hoe het er hier aan toe gaat.
Pardon? GoT is een gratis forum dat door vrijwilligers gerund wordt. Als je service wilt raad ik je aan ergens een betaalde dienst in te kopenHet komt juist beleefd over volgens mij of kunnen ze hier geen service verlenen !!!
Sowieso, de enige die ik lees in jouw topics die hier onbeleefd, ongeduldig en onverzorgd post ben jij zelf. Wederom, lees aub Het algemeen beleid
En de rest van jullie:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()