Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

menings verschil

Pagina: 1
Acties:
  • 613 views

Verwijderd

Topicstarter
waar slaat dit op kunnen jullie gwn ff prt waarom mag je dan niet met naam afsluiten leg dat is uit dan

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
meningsverschil is één woord. Gwn mist klinkers, net als ff en prt. Maar waarom de rest van de zin weer wel..hmmm.

[ Voor 59% gewijzigd door Megamind op 10-08-2012 12:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die dat ff wil uitleggen

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45
Begin nou eens met goed lopende zinnen, en interpunctie. Dat leest een stuk beter. "leg dat is uit dan" is niet de gangbare manier van doen hier. Lees gewoon het algemeen beleid door. Volgens mij staat daar een link naar in je vorige topic.

Let ook een beetje op waar je een topic plaatst. Dit staat nu in Complete Systemen & Laptops, maar heeft er niets mee te maken. Je vorige topic stond in Android tablets maar ging over Windows XP en Teamviewer.
offtopic:
In before slotje.

[ Voor 26% gewijzigd door Biersteker op 10-08-2012 12:37 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Verwijderd

Voor iedereen die zich afvraagt waar de ??? dit over gaat, bekijkt Team viewer starten voordat pc inlogt
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:09:
FF voor Janvanduschoten

Dit is nu eenmaal mijn style en als ik het zo wil afsluiten doe ik dat of is dat ook al verboden hier ik doe het uit beleefdheid ei !!!

Groetjes,

Wesley Sylvester de Bruyn

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Oké dan, ik snapte er al geen hout van.

Verwijderd

Topicstarter
ook dus het beleid is dat je niet met je naam mag af sluiten maar waarom dan, ik begrijp dat echt niet sorry.
Het komt juist beleefd over volgens mij of kunnen ze hier geen service verlenen !!!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 17:29
Waarom maak je er nou zo'n heisa over? Bespaar jezelf 5 seconden na elke post en laat die groet zitten. Er zijn mensen die duizenden posts hebben op dit forum, hoe denk je dat het er uit gaat zien als iedereen hier met een groet afsluit?

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat is dan ook niet de bedoeling van het forum. Dit is namelijk geen helpdesk hier.

Om toch iets van nut te posten: dit forum kiest voor leesbaarheid in plaats van beleefdheid. Dus komma's, punten, hoofdletters en correct geschreven woorden. Als je 50.000 keer elke keer een naam moet lezen bevordert dat de leesbaarheid niet.

Life is simple, make choices, don't look back...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, denk aan Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics en laat dit topic met rust totdat de lokale crew langs is gekomen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:38:
ook dus het beleid is dat je niet met je naam mag af sluiten maar waarom dan, ik begrijp dat echt niet sorry.
Het komt juist beleefd over volgens mij of kunnen ze hier geen service verlenen !!!
Leesvoer: Het algemeen beleid

Verwijderd

Het algemeen beleid #groeten

En dan met name deze.

Verwijderd

Topicstarter
beter juist ik maak een heisa omdat niemand mij dat kan uitleggen dat is gwn slap als iets niet mag moet je toch als moderator zeggen waarom je iets beter niet kan doen, maarja het zal wel aan mij liggen jongens sorry

Verwijderd

.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 12:44 . Reden: Sorry gambieter :x ]

Verwijderd

Topicstarter
little bear dank je nu begrijp ik het jullie hebben dan wel gelijk jongens !!!
eidelijk iemand met een duidelijk uitleg bedankt litle bear

Verwijderd

Topicstarter
sluit deze maar dit gaat toch over onzin ik wou alleen weten waarom nu begrijp ik het thx

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OK, speeluur is voorbij... dicht.

wezzeltjevak410, als je het niet eens bent met de actie van een moderator, neem gewoon rechtstreeks contact met hem op. Alle GoT moderatoren zijn via DM of email te bereiken. Ga geen topic openen in een ander subforum dat offtopic is en niets voor anderen toevoegt.

Sowieso, voordat je op hoge poten m'n mede moderator gaat DMmen/mailen raad ik je aan om even het Het algemeen beleid door te lezen. Dan weet je in ieder geval hoe het er hier aan toe gaat.
Pardon? GoT is een gratis forum dat door vrijwilligers gerund wordt. Als je service wilt raad ik je aan ergens een betaalde dienst in te kopen :o

Sowieso, de enige die ik lees in jouw topics die hier onbeleefd, ongeduldig en onverzorgd post ben jij zelf. Wederom, lees aub Het algemeen beleid

En de rest van jullie:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.