Logitech Z323 aansluiten op pc lukt niet door aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruidje20
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:16
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe HTPC gebouwd en daar ben ik erg blij mee. Op mijn nieuwe htpc wil ik graag mijn huidige Z323 van logitech aansluiten. Echter lukt het mij niet omdat de aansluitingen niet passen. Aan de achterkant van de pc zitten 6 gekleurde aansluitingen, volgens mij zijn dat 3,5mm jacks. De aansluitingen die logitech mee levert zijn echter anders en passen volgens mij niet op de pc. Toch beweert logitech dat het pc speakers zijn en dat ze zouden moeten werken. Zijn er soms verloopjes nodig? Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik wil ze dolgraag weer aansluiten maar op dit moment kom ik niet verder. Moet wel zeggen dat ik ze nog nooit aangesloten heb op een pc maar op mijn tv. aan de achterkant van mijn tv zitten dezelfde als die van de Z323 en die passen. Ik kan ze probleemloos gebruiken met mijn Xbox 360 die met component is aangesloten. Mijn tv is een LG Flatron M227WD.

Als er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag van jullie.

Kruidje20 (Alex Kruidenberg)

[ Voor 15% gewijzigd door Kruidje20 op 10-08-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:53

FeaR

In GoT we trust

Doe eens een fotootje anders. Want als ik de handleiding mag geloven heb je maar één 3,5mm jack nodig om de speakers op de PC aan te sluiten. De jack zit - volgens de manual - aan de rechter speaker. De inputs op de subwoofer zijn voor een tweede bron en daar sluit je niet de PC op aan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QiWaB4V33rNSMXJx1W01xRWf/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 10-08-2012 11:49 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iets zegt me dat je onderstaande moet hebben...
Afbeeldingslocatie: http://www.cable-trader.co.uk/images/items/6_3_mm_splitter.JPG

Tenminste, als je de wit/gele audio-input op de Logitech wil gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 10-08-2012 11:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:57

FCC

MAX3400 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:50:
Iets zegt me dat je onderstaande moet hebben...
[afbeelding]
Volgens de handleiding is dat niet nodig.
Fear was me voor met een afbeelding plaatsen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FCC op 10-08-2012 11:51 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FCC-gast schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

Volgens de handleiding is dat niet nodig.
Fear was me voor met een afbeelding plaatsen ;)
Ja, het kan inderdaad ook op een andere manier, realiseer ik me nu. Iets met aannames en te weinig info :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruidje20
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:16
FeaR schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:48:
Doe eens een fotootje anders. Want als ik de handleiding mag geloven heb je maar één 3,5mm jack nodig om de speakers op de PC aan te sluiten. De jack zit - volgens de manual - aan de rechter speaker. De inputs op de subwoofer zijn voor een tweede bron en daar sluit je niet de PC op aan:

[afbeelding]
Hartelijk dank voor je medewerking. Ik heb het eindelijk gevonden. Doordat ik een aantal apparaten heb staan was het een wirwar aan draden. De groene 3,5mm draad was er helemaal achter geraakt, en volgens mij gaat hij het nu doen :) Ik zal zo snel mogelijk een bericht posten als hij werkt.
Pagina: 1