Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,
een vriend van mij heeft een probleem met zijn laptop,
nadat we op vakantie zijn geweest wil zijn laptop niet meer aan, voor de duidelijkheid, zijn laptop was niet mee.

toen hij thuis was lukte het niet om zijn laptop op te starten, na wat gepiel met de batterij eruit en alleen op lichtnet, lukte het uiteindelijk om 1 keer de laptop op te starten, maar dit duurde erg lang (dit deed mij denken aan een harde schijf probleem), uiteindelijk viel de laptop uit, en nu gaat ie niet meer aan. Hij komt ook niet meer in de bios, dus ik denk niet dat het een probleem is met de harde schijf. Als je nu op de powerbutton drukt, gaat er op de rand bij de aan de voorkant een powerlichtje branden, waarna er een lichtje gaat branden die indiceert dat de batterij wordt opgeladen, verder gebeurt er niets. Voorheen gingen alle lichtjes boven het toetsenbord vlak na elkaar aan, maar dit gebeurt dus ook niet.
Ik weet niet wat het is, wil 'm graag helpen, maar ben nog niet dusdanig ervaren dat ik weet wat het is.
Heb even gezocht op internet, en kwam tegen dat dit nog wel eens gebeurde bij Sony Vaio's, hier werd geadviseerd om de batterij én de lichtnetadapter los te koppelen en de startbutton 2 minuten in te houden, geprobeerd, resultaat: 0.

Ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen, alvast bedankt!