Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• altorf
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Hallo mede Tweakers.

Ik zit regelmatig hier de frontpage te kijken en reviews te lezen. Hier maak ik vaak gebruik van met aankoop van een hardware. Helaas kom ik er deze keer niet uit.

Ik wil maximaal €300,- uitgeven voor een tablet. 2e hands of nieuw maakt me niet zo heel veel uit.
Echter ik weet niet waar ik voor moet gaan, mijn vrouw wil een 10inch dus ik twijfel voor een galaxy tab 10.1 echter deze heeft last van ringen onder het scherm. Archos en Yarvik heb ik mij wijs laten maken dat daar VEEL fouten in zitten in de software.. Dus ik zou het niet meer weten..

Iemand nog een idee?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het algemeen beleid #quickstart ?

En je dingen wijs laten maken, lijkt me niet zo heel handig. Neem aan dat van de tablets die binnen jouw prijsklasse vallen, er vast wel iets op GoT / T.net te vinden is; dan heb je in ieder geval ideeen wat anderen ervan vinden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Tablets 10inch voor maximaal 300€

Alsjeblieft. Bovenste 3 zijn het meest populair en dus over het algemeen ook het beste. Lees van deze 3 reviews en koop degene die voor jou het beste lijkt.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 19:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kijk liever naar een tweedehands A-Merk tablet voor jouw richtbedrag, aangezien de goedkopere tablets eigenlijk altijd wat mankeren op hard- of softwaregebied, en alleen interessant zijn voor de mensen die het apparaat heel low-profile gebruiken (en dus niets geven om de kwaliteit, zolang ie maar werkt) en de echte tweakers (die continue met nieuwe roms, software en zelfs hardwaremods aan de slag willen).

Voor normaal gebruik vind ik zelf de Asus Transformer een erg mooie tablet, zelfs zonder het toetsenbord. En tweedehands is ie op dit moment erg goed te krijgen :) Edit: En zoals xenergy zegt is ie nieuw ook voor je richtbedrag te koop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sorbo op 10-08-2012 10:50 ]

• altorf
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Hallo bedankt voor de reacties.

Ik zit te twijfelen tussen de Ipad2 / of een Asus Transformer..
Wat lijkt jullie wijsheid.. @Sorbo, custom roms is altijd leuk.. dus een beetje tweaken vindt ik niet zo heel erg.

Verwijderd

Dat kunnen wij niet bepalen. Zijn twee totaal andere systemen. Is wel genoeg over de voor en nadelen van ieder systeem te vinden.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

altorf schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:40:
Archos en Yarvik heb ik mij wijs laten maken dat daar VEEL fouten in zitten in de software.. Dus ik zou het niet meer weten..
Waar heb je dat gehoord? Ik heb een Archos G9 80 Turbo (1,5 Ghz) tablet en er is totaal niks mis met de software. Alles loopt als een trein, super snel en lagvrij. Ik heb nog geen enkele bug tegengekomen.

Van Yarvik weet ik niets, maar mijn archos tablet is nog maar 1x gecrasht in de hele tijd dat ik hem heb.

Mijn tab kan ik trouwens warm aanbevelen. Enige nadeel zijn de kijkhoeken van het scherm, die vallen wat tegen. Als je de tab ondersteboven gebruikt heb je er echter geen last van. Het uitklapbare pootje is ook mooi meegenomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 14-08-2012 18:03 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een Tweaker begint in de Pricewatch, zoekt modellen uit die bij zijn eisen passen, gaat reviews en ervaringen lezen en maakt dan zijn keuze. Het is niet de bedoeling dat je ons de Pricewatch door laat speuren terwijl je dat prima zelf kan doen. We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel dat je zelf ook wat initiatief laat zien. Kortom, breid je topicstart uit aan de hand van Het algemeen beleid
Pagina: 1