Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ASP.NET 4.0 warning event id 1309

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen ik check iedere dag de event viewer om de servers op mijn stage na te kijken, nu blijft de volgende melding terug komen, heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos ik ben er wel al achter dat het iets met de IIS service te maken heeft

ASP.NET 4.0 warning event id 1309

Event code: 3003
Event message: A validation error has occurred.
Event time: 8/8/2012 9:47:08 PM
Event time (UTC): 8/8/2012 7:47:08 PM
Event ID: 90255ebbecb3406eb90476e161698b5d
Event sequence: 42
Event occurrence: 16
Event detail code: 0

Application information:
Application domain: /LM/W3SVC/7/ROOT/Sport-1-129889284487860915
Trust level: Full
Application Virtual Path: /Sport
Application Path: D:\theperfectcoach\www_sportlog\
Machine name: HP-ELITE

Process information:
Process ID: 4708
Process name: w3wp.exe
Account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE

Exception information:
Exception type: HttpRequestValidationException
Exception message: A potentially dangerous Request.Form value was detected from the client (ctl00$ContentPlaceHolder1$DataInput1$ModuleCalendar$dipTraining_201372$txtTrainingComment="...itfietsen <D1").
at System.Web.HttpRequest.ValidateString(String value, String collectionKey, RequestValidationSource requestCollection)
at System.Web.HttpRequest.ValidateNameValueCollection(NameValueCollection nvc, RequestValidationSource requestCollection)
at System.Web.HttpRequest.get_Form()
at System.Web.HttpRequest.get_HasForm()
at System.Web.UI.Page.GetCollectionBasedOnMethod(Boolean dontReturnNull)
at System.Web.UI.Page.DeterminePostBackMode()
at System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest()
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest(HttpContext context)
at ASP.athletes_data_aspx.ProcessRequest(HttpContext context) in c:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\Temporary ASP.NET Files\sport\cea5984a\8860c31c\App_Web_1bc2yil3.0.cs:line 0
at System.Web.HttpApplication.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute()
at System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously)

Request information:
Request URL: https://www.theperfectcoach.nl:443/Sport/Athletes/data.aspx
Request path: /Sport/Athletes/data.aspx
User host address: 84.27.108.49
User: NickK
Is authenticated: True
Authentication Type: Forms
Thread account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE

Thread information:
Thread ID: 5
Thread account name: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE
Is impersonating: False
Stack trace: at System.Web.HttpRequest.ValidateString(String value, String collectionKey, RequestValidationSource requestCollection)
at System.Web.HttpRequest.ValidateNameValueCollection(NameValueCollection nvc, RequestValidationSource requestCollection)
at System.Web.HttpRequest.get_Form()
at System.Web.HttpRequest.get_HasForm()
at System.Web.UI.Page.GetCollectionBasedOnMethod(Boolean dontReturnNull)
at System.Web.UI.Page.DeterminePostBackMode()
at System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest()
at System.Web.UI.Page.ProcessRequest(HttpContext context)
at ASP.athletes_data_aspx.ProcessRequest(HttpContext context) in c:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\Temporary ASP.NET Files\sport\cea5984a\8860c31c\App_Web_1bc2yil3.0.cs:line 0
at System.Web.HttpApplication.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute()
at System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously)

Custom event details:

Alvast bedankt,

Groetjes,

Wesley Sylvester de Bruyn

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; mis eventjes wat je zelf al had uitgezocht, geprobeerd en/of had herleid.

Wat mij betreft is de web-applicatie niet netjes gemaakt en wordt er "geleund" op te hoge permissies om het e.e.a. uit te voeren op/via de webserver.

Wat zeggen de developers van theperfectcoach ervan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ja die zijn eigenlijk druk met andere dingen dus ik d8 zoek het wel ff uit ik ben netwerkbehheerder en heb geen verstand van codering ik ben alleen goed in problemen oplossen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, een baan hebben en iets op kunnen lossen, zijn 2 verschillende dingen; geldt voor mezelf ook ;)

Anyhow, een snelle search op MSDN, lijkt het erop dat er illegale invoer in op de formulieren wordt ingestuurd en dat de ingebouwde logging van ASP dus dit event naar de eventvwr gooit.

Vraag het je developers; mogelijk dat ze met 3 seconden het euvel hebben gevonden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
thx man

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, aangezien dit dus meer ene programmingding is, en niets met Professional Networking & Servers te maken heeft, gaat er een slot op. Ik had het ook kunnen verplaatsen, maar ik vind persoonlijk dat je dit issue bij de programmeur neer moet leggen. wat MAX dus ook al zegt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.