Safari reageert niet op bepaalde pagina's [iPhone 4]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Sinds een bepaalde tijd reageert Safari niet meer binnen bepaalde webpagina's. Een goed voorbeeld is Google en dan vooral bij de tab 'Afbeeldingen'. Dan kan ik tikken wat ik wil op de getoonde resultaten maar er gebeurt niks. Echter als ik op een afbeelding tik en dit vasthoud dan krijg ik wel de mogelijkheid de afbeelding op te slaan. Een enkele keer kan ik wel een afbeelding openen en dan door over het scherm te vegen door de zoekresultaten bladeren.

Ik heb een reset gedaan door de Home en Sleep knop ingedrukt te houden maar heb de telefoon nog niet hersteld via iTunes aangezien ik hoop dat er een minder ingrijpende oplossing is.

Kent iemand dit probleem en wat is hier aan te doen? Het is zeer vervelend.

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem met Safari. nog geen oplossing gevonden, maar af en toe werkt het ook wel.

Niet echt een oplossings dus, maar ik heb Chrome inmiddels ook geïnstalleerd en die heeft dit probleem niet.

Ik betwijfel of een volledige reset het probleem gaat oplossen.

[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 10-08-2012 09:11 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Juist..Af en toe wel maar meestal niet. Ik zal Chrome ook eens proberen maar wil het liefst Safari normaal aan de praat hebben. Het voelt aan als een soort van bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Is het volgens mij ook. Ik kan me herinneren dat ik er op iOS 4 ook al last van had, maar weet dit niet zeker. Wat ik ook bagger vind is dat sommige pagina's incidenteel nog steeds maar half laden. Je kan dan niet verder naar benenden scrollen omdat de rest van de pagina er gewoon niet is.

Wat overigens soms wel lijkt te helpen is het wissen van de browsengeschiedenis en cache via het instellingen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:52

skoozie

SCSI

Helaas ook geen oplossing, maar een zelfde soort probleem.
als ik in safari rechts bovenin zoek binnen google komt er niets (alsof hij aan het laden is)
Ga ik zelf naar google.nl en vul daar in het zoek veld iets in komt hij wel gewoon.
Het is gekomen sinds het zoekveld ook omhoog springt en ik enkel plaatjes/tekst krijg als Restaurant/Koffie
Natuurlijk werkt het nu wel (via WIFI)

Ook thuis werkt mijn Chrome browser wat vreemd. als ik nu iets in de adres balk typ om te zoeken komen niet direct de resultaten maar zie ik google.com met in het zoekveld mijn zoek opdracht. hierna werkt nogmaals enter om echt te gaan zoeken.

Ik heb het idee dat Google het een en ander aan het aanpassen is...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je al geprobeerd van de cache te clearen van Safari?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Helaas, geschiedenis en cookies gewist vanuit Safari zelf. Daarna vanuit iOS instellingen onder menu van Safari alles gewist wat er te wissen viel maar het werkt op het moment nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Rob, wat wel werkt is om bij google afbeeldingen helemaal naar benden te scrollen en te klikken op klassieke weergave. Meer een workaround, maar dan kun je wel afbeeldingen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Het is inderdaad een work-around maar hij werkt wel. Zou het wellicht kunnen liggen aan de mobiele pagina van google (afbeeldingen)? Er staat mij iets bij dat het bij meerdere sites niet lekker werkt maar weet dat niet helemaal zeker, iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Zou best een bug kunnen zijn. Ik heb zelf bij de standaard Androidbrowser dat als ik op Tweakers een link op de frontpage open, dat ik dan soms een ander artikel te zien krijg. Joost mag weten hoe zoiets kan :P Blijkbaar kunnen browsers vreemde dingen doen.

Jouw 'probleem' zal wel met een update opgelost worden, is vast wel een bekende kwestie.
Pagina: 1