Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:37
Ik heb soms het probleem met mijn Galaxy SIII

Dat wanneer ik hem even een half uurtje niet gebruik hij opeens uit is en ik hem niet meer aan krijg!? Dat gaat alleen nog door de batterij eruit te halen !? En ik heb ook nog wel eens het probleem dat wanneer ik swipe om door het lockscreen heen te komen dat hij het niet doet en ik hem weer even aan en uit moet zetten ? Komt dit door 4.0.4 of is dit gewoon een fout van mijn toestel...

Nog meer mensen met deze problemen?

Met vriendelijke groeten,

Mike van der Kooij

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Allereerst snap ik niet waarom je Remy toevoegt als mede-auteur. Die heb ik dus maar even weggehaald. Ten tweede is het hier niet nodig om je berichten te 'ondertekenen' met je naam + groeten. Het is immers een forum en we schrijven geen brieven naar elkaar ;) Verder wil ik je vragen om aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief en dat is in jouw topicstart niet terug te vinden. Zie Het algemeen beleid voor een globaal idee van wat we verwachten.

Edit: ik pas je titel ook even aan, want het staat vol met capslock en beschrijft niet waar het topic over gaat :)

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 10-08-2012 00:25 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Ik zou zeggen: factory reset (let op, je bent dan wel al je apps/data kwijt).
Als het dan nog het speelt is het hoogstwaarschijnlijk een hardware defect> garantie

Strava

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gebruik je een andere kernel of rom? Klinkt als "sleep of death" op de S2 namelijk.