Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 00:03
Beste mede-Tweakers,

Naar aanleiding van het inmiddels beruchte XDocCrypt/Dorifel-virus moet ik bij een klant een behoorlijk aantal bestanden restoren. McAfee kan ze helaas niet herstellen. En Dorifel decrypter meldt vrolijk dat er geen virus is aangetroffen. Dus een herstel is niet mogelijk... Nu is het zo dat de bestanden op volstrekt willekeurige plaatsen staan. Ik heb de file locaties in een Excel sheet kunnen krijgen. Alleen hoe krijg ik die lijst in Backup Exec. Er is zover ik weet niet echt een import functie. En om nou 554 bestandslocaties handmatig in te kloppen :|

Iemand ervaring mee?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 13:26
Je kan inje selectionlist ook entry's maken... copy/paste misschien een idee?? Volgens mij kan je niet op drive-mappings je selecties maken, dus zul je mogelijk eerst een find/replace moeten doen om de UNC's ervan te maken.

iRacing Profiel

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Alle bestanden restoren naar een apart medium / aparte locatie en daar eerst controleren of de boel schoon is voordat het naar de live locatie wordt teruggezet?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• kroegtijger
Coach4All schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:11:
Alle bestanden restoren naar een apart medium / aparte locatie en daar eerst controleren of de boel schoon is voordat het naar de live locatie wordt teruggezet?
Dat leek me niet meer dan logisch eigenlijk... Alleen is dat niet het probleem waar TS tegenaan loopt. TS wil zn Excel-sheet importeren in BE, en dat wordt lastig... Volgens mij kan je niet veel verder komen dan de regels stuk voor stuk te copy/pasten...

iRacing Profiel

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.symantec.com/c...ort-selectionlist-restore

Oftewel; fijn dat de topicstarter hier even laat weten dat het niet kan...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Question Mark
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Misschien is het nog een optie om alle data naar een alternatieve lokatie te restoren. Vervolgens zou je (na controle van de files) via een script die je excel sheet inleest automatisch de data terugkopieren naar de originele lokatie...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• kroegtijger
Question Mark schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:19:
Misschien is het nog een optie om alle data naar een alternatieve lokatie te restoren. Vervolgens zou je (na controle van de files) via een script die je excel sheet inleest automatisch de data terugkopieren naar de originele lokatie...
Dat lijkt me nogal met een kanon op een mug schieten :X

iRacing Profiel

• Question Mark
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ligt er met naar aan om hoeveel data het gaat en vanaf hoeveel bronlokaties deze data komt... ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1