XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je kan inje selectionlist ook entry's maken... copy/paste misschien een idee?? Volgens mij kan je niet op drive-mappings je selecties maken, dus zul je mogelijk eerst een find/replace moeten doen om de UNC's ervan te maken.
Alle bestanden restoren naar een apart medium / aparte locatie en daar eerst controleren of de boel schoon is voordat het naar de live locatie wordt teruggezet?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Dat leek me niet meer dan logisch eigenlijk... Alleen is dat niet het probleem waar TS tegenaan loopt. TS wil zn Excel-sheet importeren in BE, en dat wordt lastig... Volgens mij kan je niet veel verder komen dan de regels stuk voor stuk te copy/pasten...Coach4All schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:11:
Alle bestanden restoren naar een apart medium / aparte locatie en daar eerst controleren of de boel schoon is voordat het naar de live locatie wordt teruggezet?
http://www.symantec.com/c...ort-selectionlist-restore
Oftewel; fijn dat de topicstarter hier even laat weten dat het niet kan...
Oftewel; fijn dat de topicstarter hier even laat weten dat het niet kan...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Misschien is het nog een optie om alle data naar een alternatieve lokatie te restoren. Vervolgens zou je (na controle van de files) via een script die je excel sheet inleest automatisch de data terugkopieren naar de originele lokatie...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dat lijkt me nogal met een kanon op een mug schietenQuestion Mark schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:19:
Misschien is het nog een optie om alle data naar een alternatieve lokatie te restoren. Vervolgens zou je (na controle van de files) via een script die je excel sheet inleest automatisch de data terugkopieren naar de originele lokatie...
Ligt er met naar aan om hoeveel data het gaat en vanaf hoeveel bronlokaties deze data komt...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1