Coach van het Jaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Misschien een beetje laat (morgen begint de competitie immers al), maar zijn er nog tweakers die meedoen (of mee willen doen) met Coach van het Jaar?

Voor de mensen die het niet kennen, Coach van het Jaar is het jaarlijkse voetbal-spel van het Dagblad van het Noorden (en enkele andere grote regionale kranten), waarin je als Coach een eigen team samen stelt bestaande uit spelers uit de Eredivisie. De wekelijkse prestaties van die spelers in de competitie resulteren in punten voor je team. De spelers die je selecteert hebben allen een waarde, en de totale waarde van je team mag niet boven een bepaald bedrag komen. Tevens mag je niet meer dan één speler van elke club in je team hebben.

Is er belangstelling voor een topic (en misschien een tweakers subleague), of is de € 5,95 inschrijfgeld voor velen een te hoge drempel?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:31
Ja, een beetje jammer dat het geld kost. Dat heb ik er even niet voor over. Zijn er geen gratis alternatieven?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
ph4ge schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:55:
Ja, een beetje jammer dat het geld kost. Dat heb ik er even niet voor over. Zijn er geen gratis alternatieven?
Meh, ik kon alleen iets van vi (Gillette Pro Team Manager) vinden, maar die vind ik minder leuk omdat je daar alleen punten scoort door de wekelijkse VI-beoordeling (cijfer tussen de 1 en 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Heb je al eens naar Profcoach gekeken? Is helemaal gratis...

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:19
Doe sinds dit seizoen ook voor het eerst mee is altijd hot topic bij onze club.
Vooral zo in het begin van het seizoen vind ik het nog lastig om de ideale opstelling te maken. Had ook nog te weinig research gedaan naar de opstelling van de oefenduels, zo heb ik er een speler in die niet speelt.

Opstelling 4-3-3

J. Zoet
€ 2.000.000
RKC
A. Kruiswijk
€ 1.750.000
HEE
D. Disveld
€ 1.000.000
NEC
A. Bjelland
€ 1.500.000
TWE
R. Heesen
€ 1.000.000
VVV
M. Martens
€ 3.000.000
AZ
J. Clasie
€ 2.750.000
FEY
W. Overtoom
€ 2.750.000
HER
D. Mertens
€ 4.000.000
PSV
K. Sigthórss
€ 4.000.000
AJA
S. Malki
€ 4.000.000
RJC

Reserve spelers van circa 1 miljoen.

Ik weet, niet de beste opstelling maar wou graag goeie aanvallers koste wat kost :+ Echter merk ik dat je daar niet alleen maar punten mee scoort :P

@ph4ge Ja het kost geld maar dat is een schapelijke prijs van 6 euro die naar mijn weten maar eenmalig wordt afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Ik heb juist zoveel mogelijk scorende middenvelders / verdedigers geprobeerd te scouten:

Keeper:
G. Coutinho (ADO) - € 2.000.000

Verdedigers:
P. Haastrup (WIL) - € 1.500.000
V. van Dijk (GRO) - € 2.250.000
K. Leerdam (FEY) - € 2.000.000
N. Viergever (AZ) - € 2.500.000

Middenvelders:
F. Djuricic (HEE) - € 2.750.000
C. Eriksen (AJA) - € 3.500.000
M. van Ginkel (VIT) - € 2.000.000
R. Sneijder (RKC) - € 2.000.000

Aanvallers:
D. Tadic (TWE) - € 3.250.000
D. Mertens (PSV) - € 4.000.000

Eerste ronde 46 punten, vooral Tadic en Sneijder hebben me direct al veel punten opgeleverd. Beetje jammer dat ik niet door had dat Eriksen nog niet speelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:19
Zo zijn er wel meer spelers waarvan je nog niet zeker had kunnen zijn. Maar al gaande weg komt alles wel goed heb mijn wissel voor deze week al gedaan. Hopelijk scoor ik nu wat meer punten dan vorige week.
Pagina: 1