Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy30
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10-2018
Hallo mede-tweakers,

Ik weet niet heel zeker of dit toegestaan is om te vragen op het forum, maar ik ben nu momenteel echt hopeloos. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Momenteel heb ik uit alle TV's toch 3 uitgekozen die mij erg aanspreken ( Lage prijs, best veel functies, etc... )

Nu twijfel ik aan de:
- LG 42LM3400 ( 3d, groot genoeg, fijne prijs, USB 2.0 )
- Samsung UE40EH6030 ( 3d, leuke prijs, specs zien er goed uit, helder beeld en USB ).
- Samsung UE40ES5500 ( Goede prijs, groot, veel opties kwa SmartTV en beeld opname en USB. )

Dit is heel even zéér kort samengevat, maar ik kan dus nu echt niet meer kiezen.
Zou het 3D veel waarde toevoegen, of zal het weinig gebruikt worden achteraf?

Wat zouden jullie kiezen, en waarom?

Bedankt,
Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit hoort meer thuis in aankoopadvies, dus daarom een move :)

En gevraagd is met een d, dus titel gefixt

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 10-08-2012 09:57 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12
3d in die prijsklasse is leuk meegenomen, maar zal natuurlijk niet veel voorstellen.
Je zal toch voor beste beeld in 2d moeten gaan.
Heel veel reviews/ervaringen zoeken van die typen en naast elkaar zetten.
Samsung of LG is iig wel goed.

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 10-08-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy30
Hallo en bedankt voor het antwoord!
Ik snap dat ik 2d ook voor het beste beeld moet gaan omdat ik dit simpel weg het meest zou gaan gebruiken.
Van de Samsung 6030 kan ik gewoon bijna geen reviews vinden.
van de Es5500 wel en van die LG ook geen duidelijke reviews.

Hoe zou ik nu de TVs op 2d kwaliteit kunnen beoordelen aangezien die specificaties hetzelfde lijken.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:26

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Hoe zou ik nu de TVs op 2d kwaliteit kunnen beoordelen aangezien die specificaties hetzelfde lijken.
Daar hebben ze tegenwoordig iets heel nieuws voor. Ze noemen dat een winkel. Dat is een soort huis, maar dan met allemaal spullen die je kunt kopen en in het echt bewonderen ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FooLsKi schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Daar hebben ze tegenwoordig iets heel nieuws voor. Ze noemen dat een winkel. Dat is een soort huis, maar dan met allemaal spullen die je kunt kopen en in het echt bewonderen ;)
Een soort offline webshop bedoel je? Wow... _/-\o_

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:26

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Een soort offline webshop bedoel je? Wow... _/-\o_
Ja, exact! Het enige nadeel voor TS is dat 'ie dan wel naar buiten zal moeten...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

FooLsKi schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Epische reactie... _/-\o_
Maar je hebt gelijk...gewoon even voor die muur gaan staan bij de mediamarkt ofzo...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je noemt allerlei features die je misschien helemaal niet gaan/kan gebruiken op de manier die je denkt...

SmartTV?
USB?
Opname?

Als je dat wil gebruiken, zou ik eerst maar eens de PDF-handleidingen downloaden en goed lezen wat er wel/niet mee kan.

Daarbij, 40" of 42"... Hoe ver zit je ervanaf, wat voor verlichting heb je in de omgeving van de TV, etc...

Er zijn meer randvoorwaarden bij het kopen van een TV dan je denkt; aan de andere kant nemen verkopers van de MediaMarkt (en sommige andere zaken) die factoren graag niet mee in hun verkooppraatje...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy30
Wow! Nooit van gehoord!
Ik was al 2 keer langsgeweest bij MediaMarkt filiaal Cruqius en daar hadden ze de ES5500 niet staan.
De LG42LM4300 stond er wel en daarvan vond ik de helderheid gewoon waardeloos maar dit zou ook aan de instellingen kunnen liggen?

Binnenkort nog maar even opzoek naar devSamsung 6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy30
MAX3400 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:45:
Je noemt allerlei features die je misschien helemaal niet gaan/kan gebruiken op de manier die je denkt...

SmartTV?
USB?
Opname?

Als je dat wil gebruiken, zou ik eerst maar eens de PDF-handleidingen downloaden en goed lezen wat er wel/niet mee kan.

Daarbij, 40" of 42"... Hoe ver zit je ervanaf, wat voor verlichting heb je in de omgeving van de TV, etc...

Er zijn meer randvoorwaarden bij het kopen van een TV dan je denkt; aan de andere kant nemen verkopers van de MediaMarkt (en sommige andere zaken) die factoren graag niet mee in hun verkooppraatje...
Tsja, de TV komt in de slaapkamer te hangen waar momenteel al een 81CM LG TV hangt.
Word dus vaak s'avonds gebruikt bij zeer weinig verlichting in de kamer zelf.
Afstand zal 3-4 meter zijn.

Onder de huidige TV staan een Xbox360 + PS3 en 2 dikke PC's er naast. Dus daarbij denk ik dat SmartTV toch wel overbodig is.
Alleen het opnemen van programma's lijkt me erg handig.

Groeten,
Rick
Pagina: 1