• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik kamp de laatste tijd met het volgende;

Op mijn case van Coolermaster heb ik aan het front 2x USB 2.0, deze heb ik aangesloten op mijn mobo. Nu is het zo dat als ik de de ene USB gebruik er niets gebeurd, en de andere USB krijg ik een melding dat het aangesloten apparaat niet geinstalleerd kon worden. Ik heb al verschillende keren geswitcht van aansluitingen op me mobo, maar het probleem blijft zich voordoen...

het probleem is tot stand gekomen sinds ik een andere case heb, de voorgaande Coolermaster case was er niets aan de hand...

Iemand ervaring ermee?

Groetjes Dennis

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik mis wat info zoals gevraagd in Het algemeen beleid #quickstart ?

Weet je heeeel zeker dat je op de goede header hebt geprikt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-02 21:34
Heb je ze niet per ongeluk op de firewire poort aangesloten?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

STaat ze wel enabled in het BIOS?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Dennis_88
Ik heb 3 headers JUSB1, JUSB2 en JUSB3 Type mobo is een MSI H55-GD65. Op dit moment zit mijn front USB op JUSB2, ook heb ik de andere 2 geprobeerd, maar steeds het zelfde resultaat... Ergens vermoed ik dat het USB element van mijn Coolermaster (Centurion VII) behuizing niet goed werkt, omdat ik dus met mijn voorgaande Coolermasterkast (Centurion 5) geen problemen ermee had.

Zojuist heb ik nog even de connectors van de JUSB2 afgehaald, opnieuw opstarten, afsluiten, er weer in gedaan maar steeds weer hetzelfde probleem. Mobo drivers zijn allemaal up-to-date...

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:44
Kijk eens of je nog een USB bracket hebt liggen of ergens kunt lenen/kopen, van die brackets die normaal achterin je computer worden geschroefd op de plek van PCI-kaarten. Die hebben ook van die aansluitingen. Als die het wel doen, dan ligt het aan je kast. Heb zelf ook een kast waarvan maar 2 van de 4 USB poorten het doen, ligt helaas aan de kast.

• Dennis_88
Thanks! Ik ga hier zeker even mee testen...

Word vervolgd...

P.S Trouwen wel bizar bij jou dat het gedeeltelijk het doet!?!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:44
Tja zijn twee gescheiden delen, front usb gaat per twee poorten op een connector.

• Dennis_88
Ik ben er uit. het probleem lag dat er waarschijnlijk een defect zit in mijn USB module... Heb deze vervangen door een cardreader module met 2 USB 2.0 aansluiting en een S-ATA + Firewire. Probleem opgelost en alles werkt naar behoren.

Mensen bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1