Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Topicstarter
Ik zal maar simpel openen...

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen mbt de Razer Megalodon!

Ik heb er zelf ook 1, gekocht toen deze net uit kwam, en heb tot ongeveer een jaar geleden alleen maar drama ermee gehad...
Geluid is "perfect", echter de mic heeft zeker in het begin alleen maar drama opgeleverd.
Fora na fora bezocht, tips opgevolgd, firmware geprobeerd... Niets hielp tegen het ruisen van de mic.
Nu had ik er zelf geen last van, maar mijn mede teamspeak/ventrilo/mumble-gangers wel... En hoe!

Nu eindelijk een jaar geleden een firmware gehad die redelijk stabiel was, nu heb ik maar 1x per maand dat ik de headset uit en in moet pluggen om de ruis uit te zetten.
Wellicht dat er ooit een komt die hem compleet fixed, maar hey... gaat beter dan ooit!

Maar....

Anderen die dit probleem hebben/hadden?

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb deze headset ook mijn ervaringen zijn:

Het geluid is idd fantastico
de bouwkwaliteit is wat minder het is nogal "beweeglijk" (maar dit zorgt er wel voor dat hij licht van gewicht is)
En met de mic heb ik geen probleem,
ik had vroeger de tritton AX720 en daar was de mic echt bagger van ook contineu ruis of een vervormd geluid. (kreeg ook te horen van de luisteraars)

Misschien moet je de headset RMA doen ik weet niet of dat nog mogelijk is(we kunnen miss eens samen op TS gaan om jouw naar mijnes te late luisteren (ofzo iets))(stuur mar DM)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken die elders op GoT besproken horen daar thuis en niet hier.

Headsets zijn audiodevices (af en toe met hifi-pretenties) en horen dus gewoon in Audio & Hifi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Topicstarter
dion_b schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:36:
Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken die elders op GoT besproken horen daar thuis en niet hier.

Headsets zijn audiodevices (af en toe met hifi-pretenties) en horen dus gewoon in Audio & Hifi

Move OH -> AH
Sorry! Won't happen again!

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*