Toon posts:

Na Update eah cucore asus radeon hd5770 mw3 werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOi,

Ik heb een 2x eah cucore asus hd 5770 grafische kaart. Na de laatste update krijg ik bij call of duty mw3 andere klueren. Ik heb met systeem herstel dit probleem opgelost. Heb vandaag weer geprobeerd zelfde probleem. Nu kan ik ook geen systeem hersel doen.
Ik vindt het zonde om te formateren of een andere grafische kaart te kopen.

Iemand bekend met dit probleem ? Na update kleur beeld problemen.

alvast bedankt

Gr

• Clyde the Frog
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07-2025
Driver volledig verwijderen en de laatst werkende driver installeren. De update die je hebt geinstalleerd gewoon overslaan..

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan maar werkte niet. Hele rare probleem. Pc draait normaal. Als ik call of duty mw3 opstart helf van de scherm is groen achtig geel achtig. Andere oplossingen ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Simpel: als het bij andere spellen wel allemaal goed gaat, zou ik je aanraden om het te melden op het forum van MW3. Als het bij andere spellen niet goed gaat, lijkt het erop dat er toch iets aan software/hardware niet geheel in orde is.

Hiervoor bestaan allerlei troubleshooting-guides en soortgelijke topics, ook op GoT, dus dan kom je in ieder geval een stuk verder dan "dat werkt niet en de rest loopt normaal"; het is voor ons namelijk nog onduidelijker dan voor jou wat er nu aan de hand is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof