Hai,
Ik probeer op mijn nieuwe mac mini, windows 7 te installeren via bootcamp.
Via Boot Camp zelf heb ik een boot-usb gemaakt en Windows 7 geïnstalleerd.
Dat ging niet helemaal vlekkeloos omdat tijdens de installatie de 'bootcamp' partitie blijkbaar geen NTFS was. Ik heb deze schijf daarom opnieuw geformatteerd.
Het probleem is nu echter dat hij geen drivers kan vinden en ook het programma bootcamp onvindbaar is.
Nu probeer ik terug te gaan naar OSX, maar dat lukt me niet.
Als ik opstart met "options" of "x" ingedrukt dan kan ik alleen maar kiezen uit "windows 7" om op te starten.
Ik ben nu bang dat OSX er tijdens het formatteren misschien ook vanaf is?
heeft iemand hier ervaring mee?
update:
Ik zie nu via schijfbeheer wel de orginele apple partitie. maar er staat ook bij 100% vrije ruimte...
Dus ik denk dat hij echt leeg gemaakt is
Ik ben me nu helemaal suf aan het zoeken naar bootcamp drivers voor windows 7 maar zonder succes...
Ik probeer op mijn nieuwe mac mini, windows 7 te installeren via bootcamp.
Via Boot Camp zelf heb ik een boot-usb gemaakt en Windows 7 geïnstalleerd.
Dat ging niet helemaal vlekkeloos omdat tijdens de installatie de 'bootcamp' partitie blijkbaar geen NTFS was. Ik heb deze schijf daarom opnieuw geformatteerd.
Het probleem is nu echter dat hij geen drivers kan vinden en ook het programma bootcamp onvindbaar is.
Nu probeer ik terug te gaan naar OSX, maar dat lukt me niet.
Als ik opstart met "options" of "x" ingedrukt dan kan ik alleen maar kiezen uit "windows 7" om op te starten.
Ik ben nu bang dat OSX er tijdens het formatteren misschien ook vanaf is?
heeft iemand hier ervaring mee?
update:
Ik zie nu via schijfbeheer wel de orginele apple partitie. maar er staat ook bij 100% vrije ruimte...
Dus ik denk dat hij echt leeg gemaakt is
Ik ben me nu helemaal suf aan het zoeken naar bootcamp drivers voor windows 7 maar zonder succes...
[ Voor 15% gewijzigd door amoen op 09-08-2012 17:28 ]
heeeeee ..... hoe is het?