ik heb een paar dagen geleden een ds3 controller bestelt en heb hem vandaag binnen gekregen maar hij doet het niet als ik hem aansluit, ik heb ook al een paar drivers geprobeerd maar ook die werken niet, weten jullie een oplossing?
Aangesloten als in, op een Windows pc? Dan kan het kloppen, want een PS3 controller krijg je niet zomaar aan de gang (de laatste keer dat ik het geprobeerd heb in ieder geval).
Er zijn wel wat methodes te vinden op het internet, maar die bestaan meestal uit een aardig groot stappenplan van verschillende drivers die je moet installeren.
Er zijn wel wat methodes te vinden op het internet, maar die bestaan meestal uit een aardig groot stappenplan van verschillende drivers die je moet installeren.
PS5 PSN: UnrealKazu
Op de PS3 heb je hem de eerste keer even via kabel aangesloten (en dan de PS knop indrukken) zodat ze elkaar herkennen?
En dan heb je MotionInJoy al geprobeerd? Deinstalleer alle andere drivers, installeer MotionInJoy, knoop je controller via de kabel aan je pc en volg de instructies
Zo heb ik een half jaar lang mn controller aan de PC kunnen gebruiken
Op Windows ja, @ andere reacties: bedankt, zal even wat proberen
Ik heb de instructies gevolgd, maar het werkt nog steeds niet. ook zit er blijkbaar een soort bug in het programma zelf, het vraagt steeds om te updaten terwijl dat al is gedaan.Sorbo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:46:
En dan heb je MotionInJoy al geprobeerd? Deinstalleer alle andere drivers, installeer MotionInJoy, knoop je controller via de kabel aan je pc en volg de instructies![]()
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1