Goedenmiddag,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop, het gaat hier om het model: Asus R500VD-SX093V-3rd i7-3610QM
Alleen op een of andere manier wordt de Nvidia kaart niet herkend wanneer ik hem wil updaten. Ik krijg dan de volgende melding:
"Nvidia-installatie programma kan niet doorgaan
Dit grafische stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden."
Maar het leuke is dus, er is al wel een oudere driver geïnstalleerd (296.67) ik zou hem graag willen updaten na 301.42. Maar dat wilt dus niet lukken.
Ook heb ik twee grafische kaarten in me laptop volgens > apparaatbeheer de twee zijn:
1. Intel HD graphics 4000
2. Nvidia GeForce 610M
De Nvidia kaart wordt dus ook herkend door apparaatbeheer.
Hoe kan ik eigenlijk zien welke kaart er geselecteerd staat (die ik momenteel gebruik)?
Ik hoop dat jullie hier iets meer van af weten en er een oplossing voor hebben.
Met vriendelijke groet,
HnDj
EDIT: Ik heb wel de goede driver, deze heb ik zowel via Nvidia automatische update als handmatig gedownload.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop, het gaat hier om het model: Asus R500VD-SX093V-3rd i7-3610QM
Alleen op een of andere manier wordt de Nvidia kaart niet herkend wanneer ik hem wil updaten. Ik krijg dan de volgende melding:
"Nvidia-installatie programma kan niet doorgaan
Dit grafische stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden."
Maar het leuke is dus, er is al wel een oudere driver geïnstalleerd (296.67) ik zou hem graag willen updaten na 301.42. Maar dat wilt dus niet lukken.
Ook heb ik twee grafische kaarten in me laptop volgens > apparaatbeheer de twee zijn:
1. Intel HD graphics 4000
2. Nvidia GeForce 610M
De Nvidia kaart wordt dus ook herkend door apparaatbeheer.
Hoe kan ik eigenlijk zien welke kaart er geselecteerd staat (die ik momenteel gebruik)?
Ik hoop dat jullie hier iets meer van af weten en er een oplossing voor hebben.
Met vriendelijke groet,
HnDj
EDIT: Ik heb wel de goede driver, deze heb ik zowel via Nvidia automatische update als handmatig gedownload.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 16:02 ]