Even snel een korte inleiding.
Ben op dit moment in het bezig van een omnia b7610. Icm met een prepaid kaart, waar nu ongeveer 5euro op staat en waar ik al bijna 4 maand mee doen.
Dan weten jullie ongeveer wat mijn verbruik is.
Gebruik voornamelijk thuis en op het werk de wifi verbinding op mijn toestel. Zodat ik beetje kan internetten.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw toestel en liefste ga ik voor 4inch scherm. Aangezien dit mooi formaat is. De 3,5 inch die ik nu heb vind ik gewoon te klein. Aangezien ik al jaren samung gebruiker ben zou ik kiezen voor de nieuwe S3.
Deze heeft groot scherm, snel toestel en kan voorlopig nog wel waar jaar mee.
Aangezien ik niet elke maand 20 a 30 euro voor een abbo wil betalen, zou ik kiezen voor dit abbo bij vodafone:
Aanbieding via gsmwijzer.nl
Vodafone 1 jaar (1e 6 mnd 50% korting)
bel+sms+web 200mb
6* 32.50 = 195euro
6* 16.25 = 97.50euro
267 euro voor toestel
Totaal 559euro
Nu zeggen de meesten meteen goedkoop is duurkoop, maar waarom???
Graag jullie advies over wat te doen
Ben op dit moment in het bezig van een omnia b7610. Icm met een prepaid kaart, waar nu ongeveer 5euro op staat en waar ik al bijna 4 maand mee doen.
Dan weten jullie ongeveer wat mijn verbruik is.
Gebruik voornamelijk thuis en op het werk de wifi verbinding op mijn toestel. Zodat ik beetje kan internetten.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw toestel en liefste ga ik voor 4inch scherm. Aangezien dit mooi formaat is. De 3,5 inch die ik nu heb vind ik gewoon te klein. Aangezien ik al jaren samung gebruiker ben zou ik kiezen voor de nieuwe S3.
Deze heeft groot scherm, snel toestel en kan voorlopig nog wel waar jaar mee.
Aangezien ik niet elke maand 20 a 30 euro voor een abbo wil betalen, zou ik kiezen voor dit abbo bij vodafone:
Aanbieding via gsmwijzer.nl
Vodafone 1 jaar (1e 6 mnd 50% korting)
bel+sms+web 200mb
6* 32.50 = 195euro
6* 16.25 = 97.50euro
267 euro voor toestel
Totaal 559euro
Nu zeggen de meesten meteen goedkoop is duurkoop, maar waarom???
Graag jullie advies over wat te doen