[Feedback] Trigger happy oordeel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Beste T.net

Ik heb 2 onterechte beoordelingen over me nek geslingerd gekregen.

Feedback van sn33ky: deze komt door misverstand ( hij was ook zelf mee eens dat hij het anders aan kunnen pakken in plaats van zeer negatief te beoordelen).

Feedback van Achmed1: Ik heb dm gestuurd met mijn bod er werd niet gereageerd (hij was wel actief) daarna 2de dm gestuurd, daarop kreeg ik hele leuke dm's terug van deze verkoper: met onder andere dat ik beter bij aldi kon boodschappen doen etc, dus heb ik hem feedback gegeven op zijn communicatie.
Krijg ik feedback terug omdat ik hem afkraak? Na lezen van FAQ begrijp ik dat het niet helemaal de bedoeling is, mischien maar beide feedbacks removen?

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53
nusupport schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:43:
Beste T.net

Ik heb 2 onterechte beoordelingen over me nek geslingerd gekregen.

Feedback van sn33ky: deze komt door misverstand ( hij was ook zelf mee eens dat hij het anders aan kunnen pakken in plaats van zeer negatief te beoordelen).

Feedback van Achmed1: Ik heb dm gestuurd met mijn bod er werd niet gereageerd (hij was wel actief) daarna 2de dm gestuurd, daarop kreeg ik hele leuke dm's terug van deze verkoper: met onder andere dat ik beter bij aldi kon boodschappen doen etc, dus heb ik hem feedback gegeven op zijn communicatie.
Krijg ik feedback terug omdat ik hem afkraak? Na lezen van FAQ begrijp ik dat het niet helemaal de bedoeling is, mischien maar beide feedbacks removen?
Mijn verstuurde bericht is blijkbaar door de postduif verloren gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 10:51

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Beste sn33ky,

DM kan je ook nog ;) ik reageer daar altijd op. Mail soms wil fout gaat ivm spamfilter / firewall hier.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
*knip*

[ Voor 104% gewijzigd door Microkid op 09-09-2012 09:30 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volg even de procedure zoals hier vermeld: How to - V&A feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.