Videokaarten op ebay

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-12-2018
hallo, Ik ben jelte ik ben 13 jaar en ga binnenkort een game pc bouwen!

Ik kan een goede game pc betalen maar vandaag zat ik Dit op ebay.

http://www.ebay.de/itm/Zo...%26prg%3D1006%26rk%3D1%26

http://www.ebay.de/itm/Po...51a08d2ea6#ht_2425wt_1166

een GTX 670 Overclocked voor 400. Is dit veilig? Omdat je ziet wel dat mensen het een goede koop vinden etc.

Groet jelte :?

[ Voor 16% gewijzigd door Jelte_IA op 09-08-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 18:24

Koenvh

Hier tekenen: ______

Waarom niet €60 meer uitgeven voor een GTX670 die je in NL kan kopen bij een winkel.
Je kunt natuurlijk het risico nemen, maar da's jammer als ie het niet doet

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Dit lijkt goedkoop maar dat is het met Ebay, het is een veiling. Aangezien deze veiling nog een paar dagen loopt zal het bedrag langzaam oplopen, maar de laatste 5 minuten van de veiling gaat de prijs omhoog schieten. Dit word uiteindelijk geen goedkope videokaart meer.

Gewoon lekker kopen in een nederlandse winkel met een goede duidelijke garantiebepaling.

[ Voor 14% gewijzigd door Kupauw op 09-08-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
is die maar 60 euro duurder? mmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jelte_IA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:23:
is die maar 60 euro duurder? mmmm.
Huiswerk niet gedaan? ;)

Daarbij, ik denk dat je garantie het belangrijkste is en om nou voor 50 tot 100 Euro wakker te moeten liggen van "als ie kapot gaat, moet ik via eBay en TPG alles naar Duitsland terugsturen", daar word je ook niet vrolijk van. Zeker niet als je zelf voor je geld hebt moeten werken...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ja. En ik heb gelijk nog wat vragen over de game pc.. Worden alle kabeltjes meegeleverd? En is een Goede CPU Koeler aan te raden voor gamen? En misschien later overclocken.

En hoeveel ram is handiger? 8 of 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wederom, huiswerk niet gedaan?

Kijk even in Complete Systemen & Laptops over de topics die gaan over het aanschaffen van game-PC's van 500 Euro tot enkele duizenden Euro's. Dan kan je zelf bedenken wat je wil/kan uitgeven, welke onderdelen je wel/niet erin wil hebben en dan een nieuw topic openen met voldoende argumenten, uitzoekwerk en vragen.

Het is niet dat we elk los vraagje "zomaar" kunnen beantwoorden, zeker niet in de vorm/snelheid waarmee je nu post.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 09-08-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:58
MAX3400 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:30:
Wederom, huiswerk niet gedaan?

Kijk even in Complete Systemen & Laptops over de topics die gaan over het aanschaffen van game-PC's van 500 Euro tot enkele duizenden Euro's. Dan kan je zelf bedenken wat je wil/kan uitgeven, welke onderdelen je wel/niet erin wil hebben en dan een nieuw topic openen met voldoende argumenten, uitzoekwerk en vragen.

Het is niet dat we elk los vraagje "zomaar" kunnen beantwoorden, zeker niet in de vorm/snelheid waarmee je nu post.
13 jaar he?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:51
Gezien je met 8 GB vaak dual channel draait en met 12 GB (3x4) niet, zou ik 8 GB doen. Of, als je er meer voor over hebt, 16 GB.

Voor de rest voldoen de standaard koelers op videokaarten prima, maar ze kunnen misschien wat meer geluid maken dan aftermarket koelers. Ook voor echt ver overclocken is de stock cooler niet meer voldoende.

Power kabels komen bij de voeding, sata meestal wel bij je moederbord, en de rest zit als het goed is bij de hardware zelf, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ik heb al een lijst gemaakt...

wenslijst: Mijn game computer De videokaart word tegen de tijd vervangen door een GTX 670 denk ik.. Moet ik even kijken of nog extra geld bij elkaar kan schrapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 18:24

Koenvh

Hier tekenen: ______

Alsnog mag een beetje Googelen ook wel hoor... Dat je dan stomme fouten maakt, dat kan iedereen overkomen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt veel beter gewoon eentje kopen via marktplaats en dat je hem dan ook werkend kan zien. Dat is pas echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:30:

En dan komt er uit:
i5 3570K
Z77mobo
Mugen
Samsung 830
Corsair Builder
Corsair 8gb 2x4 kit

Lange leve de losse aankoopadviestopics. Dagelijks dezelfde 3570k builds die opnieuw besproken worden 8)7
Jelte_IA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:32:
Ik heb al een lijst gemaakt...

wenslijst: Mijn game computer De videokaart word tegen de tijd vervangen door een GTX 670 denk ik.. Moet ik even kijken of nog extra geld bij elkaar kan schrapen
Zonder deze lijst van TS gezien dus al weer goed gegokt.

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 09-08-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Aghanim schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:33:
[...]

Lange leve de losse aankoopadviestopics. Dagelijks dezelfde 3570k builds die opnieuw besproken worden 8)7
En vergeet de Z77 niet :P
Overclocken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
is mijn lijstje een beetje van deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou zeggen kijk eens in het aankoopadvies forum. Zoals gezegd wordt de 3570k build dagelijks besproken. Daar kun je vast veel advies uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:58
Koenvh schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

Alsnog mag een beetje Googelen ook wel hoor... Dat je dan stomme fouten maakt, dat kan iedereen overkomen
offtopic:
Snap ik, maar deze jongen gaat toch uiteindelijk met z'n vader of moeder de spulletjes kopen.
Hij is aan het onderzoeken en stelt zijn vragen per stuk / onderdeel.
De manier van communiceren is gewoon in SMS stijl

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ik heb even zitten uitzoeken. maar het komt eigenlijk allemaal op de zelfde spec neer.. :_)
ik vraag dit voor de zekerheid omdat ik wil niet iets verkeerds kopen. Of een minderwaardig product waar al iets beters vanuit is die iets duurder is...

Ik zit nu met een SSD.. is dit handig? Kan ik beter mijn games spelen.. Dan bedoel ik met FPS,

Gr jelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SSD verbetert enkel laadtijden, de enige uitzondering zou een game zijn die tijdens het spelen teveel moet laden van een HDD en daarmee 'haperingen' krijgt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ja.. Dan komt een SSD Toch echt later.. En ik ken iemand die kent iemand die heeft een computer winkel en die koopt in van de fabriek. Hopelijk kan hij was meebestellen.. Eerst nog maar wat sparen Bedankt voor de informatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Ebay lijkt inderdaad goedkoop en als je uit duitsland besteld is het dat mischien ook wel.
Maar als je uit de VS besteld betaal je nog import kosten als het bedrag boven 25 eu is.
Ook staat de euro/dollar heel ongunstig.
Ik raad je aan gewoon hier te kopen heb je ook geen gezijk toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Kan je ook windows op je SSD Zetten? En wat zijn de voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jelte_IA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:53:
Kan je ook windows op je SSD Zetten?
Ja...

Trouwens, Het algemeen beleid #quickstart even bekijken? Staat zat in wat je zelf kan doen & vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
is windows dan sneller? Opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Jelte_IA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:58:
is windows dan sneller? Opstarten?
Alles wat laad en schrijft naar de hardeschijf is dan sneller en windows dus ook opstarten is ook heel stuk sneller.
Solid state drives hebben de toekomst zodra slijtage en gare controllers de wereld uit zijn. (en het feit dat ze data/prijs nog niet top zijn)

Wat voor cpu mobo voeding ga je gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Jelte_IA schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:46:
Ja.. Dan komt een SSD Toch echt later.. En ik ken iemand die kent iemand die heeft een computer winkel en die koopt in van de fabriek. Hopelijk kan hij was meebestellen.. Eerst nog maar wat sparen Bedankt voor de informatie! :)
Goed van je dat je zelf je eigen computer samen wilt stellen in plaats van een kant en klare machine te willen kopen. En nog beter dat je probeert om eerst zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor je besluit wat te kopen.

Ik wil je een tip meegeven: Als je genoeg geld bij elkaar gespaard hebt, koop je onderdelen bij een webshop of winkel die goede beoordelingen hebben in de tweakers pricewatch.

Het is helaas vaak zo dat je bij kleinere computerwinkels duurder uit bent en dat ze daar vaak oudere types onderdelen op de plank hebben liggen die ze aan jou proberen te verkopen.

Toen ik mijn eerste computer kocht heb ik ook de fout gemaakt om het bij een kennis van een kennis zijn computerwinkel te bestellen omdat het dan goedkoop kon. Eerst duurde het 2 maanden voor hij de spullen binnen had en toen ik eindelijk de computer zelf in elkaar had gezet kreeg ik een foldertje van de dixons binnen waar een computer in stond met de zelfde types videokaart en processor als mijn computertje maar dan 100 euro minder.

Als jij of je ouders het niet zien zitten om de onderdelen online te kopen, de meeste online winkels hebben ook afhaalpunten of winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Welke moet ik kopen?"-vragen horen hier thuis:
Componenten Aankoopadvies

Ik verplaats wel even :)

Move VB -> CAA

Overigens een tip: een paar FPS meer of minder maakt helemaal niet zoveel uit als je misschien nu denkt. Als je budget beperkt is en slechts met moeite aangevuld kan worden, play it safe - koop iets bij een gerenommeerde winkel in NL (zie de beoordelingen in Pricewatch). Alleen overclocked dingen op eBay kopen en andere riskantere manieren als evt teleurstellingen opgevangen kunnen worden.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ik denk een 700W Voeding.. En dan die van coolermaster met een i5 3e generatie... Die K Versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
700watt is wel erg veel en coolermaster maakt ook nirt de beste voedingen. XFX of Corsair zou ik naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
Ik wil 700W voor de Toekomst als ik nog iets anders erbij wil doen.. gehehe :D
Pagina: 1