Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek host met veel Php geheugen -> WP loopt stuk

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 21:24
Een spoedju!

Voor ik begin..ik ben geen webmaster of hosting expert maar puur even op zoek naar een goede en snelle oplossing en doe mijn best om het goed te verwoorden :)

Op dit moment ondervinden we erg veel problemen met het hosten van onze site bij onze huidige hostingprovider. We draaien een Wordpress site met erg veel modules en die slurpen bij elkaar blijkbaar ERG veel geheugen op. Hierdoor ontstaat de volgende melding:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 77824 bytes)
Met daarachter telkens een andere module die stuk loopt omdat deze te weinig geheugen krijgt. Alle trucjes in WP al geprobeerd maar niets mag baten er is gewoon te weinig geheugen beschikbaar. Dit is ook (natuurlijk gevraagd) niet simpelweg uit te breiden door de hoster dus de zoektocht is (met spoed) ontstaan naar een geschikte en vooral betrouwbare host met alle professionele features.

Deze moet dus in iedergeval (naar ik begreep) een flink aantal mb's hebben gereserveerd voor PHP.

Natuurlijk zorgt een specifieke google search voor een keur aan bedrijven maar de meeste zitten in het buitenland en komen nogal schimmig over.

Wat raden jullie aan voor goede, professionele en betrouwbare host die geen probleem heeft met PHP geheugen?

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 13:46
Mijn bedrijf Antagonist biedt 64MB geheugen: https://www.antagonist.nl/webhosting/

We hebben 1.800+ positieve ervaringen verspreid over verschillende online review sites.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
je kan bij amazon een (gratis) vps pakken?

http://www.ewanleith.com/...rdpress-using-a-15-server

in combinatie met die instellingen moet het een en ander wel te doen zijn lijkt mij...

mocht het je zelf niet lukken ben ik bereid het een en ander in te stellen (opslag op de gratis server is overigens 8gb)

betreffende het varnish stukje kan je het beste --> https://www.varnish-cache.org/installation/ubuntu

pakken...

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch2007 op 09-08-2012 21:10 ]

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:02:
je kan bij amazon een (gratis) vps pakken?

...
Dat is iets wat je niet wilt.
Ik heb een paar maanden een shared hostingomgeving beheert wat bij Amazon was ondergebracht. Op zich werkte het wel goed, daar niet van. Maar wel duur!

Je moet rekening houden met dat je een EC2 (zo'n vps) moet afnemen, dit kan wel gratis maar dan ben je ook een aardig langzame één. Een betaalde EC2 zou nog kunnen en is ook te betalen.
Wil je MySQL gaan gebruiken kan je dat ook op de EC2 installeren, maar Amazon biedt ook een service daarvoor (RDS) aan. Hier moet ook weer voor betaald worden.

Vervolgens heb je het over 8 GB storage wat je op je EC2 hebt, dat klopt. Echter wat mij altijd (nadrukkelijk) is verteld, is dat bij een reboot van je EC2, die gegevens kwijt bent. Daarvoor kan je weer een RBS (als ik de naam nog goed heb), afnemen. Dit is je storage back-end waar je je stuff op kan zetten.

Nogmaals: het werkt en het kan ook gewoon goed draaien (ik heb zelf wat problemen ervaren met een instabiele RDS = connection ineens weg, pas na een reboot was ie er weer en dat is natuurlijk niet acceptabel. Is een bekent probleem bij Amazon (weet niet of dit nu nog zo is)).

Ik denk dat het voor Xon verstandiger is om bij een hostingpartij je website onder te brengen, eventueel met een pakket op maat. Waarschijnlijk zitten hier op GoT wel mensen die een aanbieding kunnen doen, anders kan je ook altijd op Webhostingtalk.nl een aanbieding vragen.

Mocht shared hosting toch een twijfelgeval zijn, kan je ook altijd een VPS afnemen of zelf een dedicated server. Eventueel kan dit ook managed waardoor je zelf niks hoeft te installeren en daar ook geen omkijken naar hebt. Uiteraard wel goede afspraken maken met het bedrijf waarmee je in zee gaat ;)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
wellicht is het idd mogelijk handiger om iets anders dan amazon te doen.. (geen id wat hij wilt....)

Na een reboot ben ik iig nog geen zaken kwijt geraakt...

Verwijderd

Ah oke, kan zijn dat ik dat mis heb. Mij is altijd nadrukkelijk verteld dat ik belangrijke dingen op de EBS (dat was de goede naam!) moest zetten.

@ Xon,
waar ben je precies naar opzoek?
'Gewoon' shared hosting? VPS? Dedicated server?

Edit:
Ik bedenk me net dat je in je begint met dat je geen webmaster of hosting expert bent. Ik kan er dan denk ik ook vanuit gaan dat je niet bekend met dit soort omgevingen (beheer en inrichting). Vermoedelijk ben je dan ook op zoek naar een shared hosting omgeving, zoals je nu ook hebt. Bij erg veel hostingproviders zijn geheugenlimieten ingesteld (en an sich ook logisch). Hopelijk reageren hier op GoT dan ook een aantal hosters die je een aanbieding kunnen doen op maat. Of wellicht een managed VPS of dedicated server kunnen aanbieden (hangt van de bezoekers, load, etc. af en uiteraard je budget).

Zoals ik eerder zei: op webhostingtalk.nl kan je een aanbieding vragen (gaat vrij eenvoudig ;)) en heb je vrij snel antwoord. Op WHT vind je alleen maar webhosters, dus daar moet wel iets tussen zitten :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 22:21 . Reden: Heldere ingeving ]

Pagina: 1