Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk de games die gaan uitkomen willen draaien op acceptabele kwaliteit (ook later, denk dan aan de titel watch dogs). Aan de andere kant zou het systeem ook beter rendertijden moeten voorzien bij het cleanen van de animaties (Maya).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600-800 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb mij huidig systeem waarvan ik de hardeschijven van ga overbrengen (2 maal in totaal 380 gig opslag)
Heb ook nog 1 T schijf extern.
PSU ga ik ook nog hergebruiken 700W
cd/dvd drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mobo, gpu, cpu, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet bepaald wil gewoon een systeem dat weer even meekan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
geen
Build die ik in gedachten had is eigenlijk eentje van de bbg
Heb nog gelezen over de 660 TI die binnenkort uitkomt is het het waard om op deze te wachten?
Verder is SSD een must?
Alvast bedankt
Ik wil voornamelijk de games die gaan uitkomen willen draaien op acceptabele kwaliteit (ook later, denk dan aan de titel watch dogs). Aan de andere kant zou het systeem ook beter rendertijden moeten voorzien bij het cleanen van de animaties (Maya).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 600-800 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb mij huidig systeem waarvan ik de hardeschijven van ga overbrengen (2 maal in totaal 380 gig opslag)
Heb ook nog 1 T schijf extern.
PSU ga ik ook nog hergebruiken 700W
cd/dvd drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mobo, gpu, cpu, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet bepaald wil gewoon een systeem dat weer even meekan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
geen
Build die ik in gedachten had is eigenlijk eentje van de bbg
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5 | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Intel Core i5 3550 Boxed | € 190,30 | € 190,30 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 44,45 | € 44,45 |
| 1 | Asrock H77M | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 573,70 | |
Heb nog gelezen over de 660 TI die binnenkort uitkomt is het het waard om op deze te wachten?
Verder is SSD een must?
Alvast bedankt