monitor werkt plotseling niet meer wat kan ik nog doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeba
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-05-2013
Hallo.. ik heb gisteren een wacom inteq 12wx teken tablet gekocht voor mijn pc.. ik sluit deze aan en plotseling krijg ik niks te zien op mijn monitor en ook niet op de tablet..

Na het loskoppelen van de tablet en opnieuw opstarten van de pc blijf mijn scherm zwart. Mijn pc start wel gewoon op. Ik heb inmiddels 3 verschillende kabels geprobeerd omdat ik dacht misschien is de kabel niet goed.. 1 van de kabels was een gloednieuwe dvi.. ik heb een andere monitor aangesloten op me pc.. ook deze geeft geen beeld..

ik heb naar mijn idee en voor zover ik verstand heb van pc's en dergelijke alles al geprobeerd.. weet iemand misschien nog wat anders om te proberen of weet misschien wat het probleem misschien veroorzaakt.. ik heb zitten denken om windows opnieuw te installeren maar dit gaat ook niet omdat ik helemaal geen beeld krijg..

Mijn pc heeft een amd radeon hd 6970 dc2 (als ik t goed zeg)
8 gb ddr3 ram
i7 processor

Mijn monitor is een benq xl 2420t

Ik hoop dat iemand een tip voor mij heeft of weet wat het probleem is..

Bij voorbaat dank

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethelind
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03 21:37
Heb je al geprobeerd de monitor op HDMI of VGA aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeba
Ethelind schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 04:30:
Heb je al geprobeerd de monitor op HDMI of VGA aan te sluiten?
Hij heeft geen hdmi aansluiting me videokaart.. alleen pc port (als ik het goed zeg hoor) en 2 dvi
Ik heb het ook al in beide dvi geprobeerd met meerdere kabels..

Ik zou het ook heel raar vinden als het opeens aan mijn ports ligt want gister werkte alles nog vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volton10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-04 13:27
Als je ook een andere monitor erop aan hebt gesloten en die werkte ook niet dan ligt het waarschijnlijk aan je pc.
Of dat nou ports ligt of bijvoorbeeld de instellingen op je pc. Probeer nog even je monitor op een andere pc aan te sluiten dan kun je uitsluiten dat je monitor stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik denk even twee vervelende stappen verder: Wacom aangesloten toen de PC uit stond? Kan me zomaar anders voorstellen dat kabeltje + ondergrond + PC die aanstaat -> iets met statische electriciteit...

Aan de andere kant; PC al opengemaakt en dubbelcheck gedaan of niet de videokaart "toevallig" losjes zit?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeba
Ik heb even een andere videokaart van mijn oude computer erin gedaan en het werkte allemaal perfect.. aangesloten op de on board videokaart en werkt ook.. dus mijn videokaart is stuk.. gelukkig heb ik nog garantie. Dank jullie wel voor de suggesties en tips!
Pagina: 1