Ik heb mijn 'oude'computer (p2 300, 128mb) omgedoopt tot ms-dos 6.2 machine. Ik moest namelijk weer syndicate, halloween harry, pinball fantasies en the incredible machine spelen.
K dos geinstalleerd, muis, cdrom, awe32 (ja de beste dos geluidskaart) alles werkt
Nu QEMM, gewoon standaard gewoonte. En bij het opstarten: available memory: 66xxx KB.
HUH
ik heb 128, maar ok alles werkt dus ik vindt het wel goed. Pinball fantasies: ongeledige bewerking (delen door nul, en geheugen fouten....) Nou, leuk 
Ff is de bios: >64MB OS2 / non-OS2 ff voor de grap op os2 gezet. QEMM heeft nog maar 16000KB tot zijn beschikking. Pinball fantasies start op... YES, ik blij
Meteen F4 (stones 'n bones, de beste) zwart scherm..... SHIT!
, reboot. Partyland dan maar, weer zwart scherm.... DAMN
Nu weet ik haast wel zeker dat het komt omdat ik TEVEEL geheugen heb... Heeft iemand hier een oplossing voor dos voor de gek houden met een proggie of misschien de bios manipuleren? Anders moet ik nog 32mb DIMM gaan kopen
Maar syndicate werkt wel
, weer een verslaving erbij
K dos geinstalleerd, muis, cdrom, awe32 (ja de beste dos geluidskaart) alles werkt
Nu QEMM, gewoon standaard gewoonte. En bij het opstarten: available memory: 66xxx KB.
HUH
Ff is de bios: >64MB OS2 / non-OS2 ff voor de grap op os2 gezet. QEMM heeft nog maar 16000KB tot zijn beschikking. Pinball fantasies start op... YES, ik blij
Meteen F4 (stones 'n bones, de beste) zwart scherm..... SHIT!
Nu weet ik haast wel zeker dat het komt omdat ik TEVEEL geheugen heb... Heeft iemand hier een oplossing voor dos voor de gek houden met een proggie of misschien de bios manipuleren? Anders moet ik nog 32mb DIMM gaan kopen
Maar syndicate werkt wel
if broken it is, fix it you should