Sinds vanochtend duurt het erg lang om de vaste pc thuis op te starten. Hij blijft hangen in de biospost (waar de mogelijkheid om naar de BIOS te gaan verschijnt en ook de naam van het moederbord etc) gedurende een 5-6 minuten. Dan blijft hij ook nog een aantal minuten hangen bij 'Windows starten' en nadien duurt het ook nog zo'n 3 minuten voordat je en useraccount kan selecteren. Ik weet niet hoe dit komt, dit is van de ene dag op de andere, gisteren werkte het systeem nog prima. Eenmaal de pc opgestart merk ik ook geen problemen.
Specs:
Intel C2Q Q6600 (niet overclocked)
4 GB DDR2-RAM
Asus P5K moederbord
2 interne en één externe HDD, de C drive is een Seagate 320GB 7200 rpm
Nvidia GTS 250 gpu
Wat heb ik al geprobeerd:
Eerlijk gezegd nog niet erg veel, omdat ik het een erg vreemd probleem vind. Ik heb geprobeerd om de BIOS te updaten, maar dat is niet gelukt omdat de software die gedownload kan worden voor de BIOS te updaten niet compatibel is met Windows 7 64 bits. De bios versie is overigens 0603 7/3/2007.
Hebben jullie nog tips?
Specs:
Intel C2Q Q6600 (niet overclocked)
4 GB DDR2-RAM
Asus P5K moederbord
2 interne en één externe HDD, de C drive is een Seagate 320GB 7200 rpm
Nvidia GTS 250 gpu
Wat heb ik al geprobeerd:
Eerlijk gezegd nog niet erg veel, omdat ik het een erg vreemd probleem vind. Ik heb geprobeerd om de BIOS te updaten, maar dat is niet gelukt omdat de software die gedownload kan worden voor de BIOS te updaten niet compatibel is met Windows 7 64 bits. De bios versie is overigens 0603 7/3/2007.
Hebben jullie nog tips?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com