Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

template aangepast kan beschrijving niet veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tijdje geleden een template gedownload met de juiste indeling wie ik wou. helemaal aangepast, en nu bn ik klaar. en als ik me eigen site dan google.
staat er bij de beschrijving eerst welcome op de site van ..... en dan staat er opeens reclame achter van het template
en nu vraag ik me af hoe ik die reclame weg krijg.
dat staat in de beschrijving. ik kan het in de code niet vinden!

help!!

ps als ik rechtermuis knop doe op de beschrijving en dan paginagegevens weergeven. krijg ik deze code. dit is een klein deel ervan :

<!doctype html><html itemscope="itemscope" itemtype="http://schema.org/WebPage"><head><meta itemprop="image" content="/images/google_favicon_128.png"><title>Welcome to the website of ###. This is NaturalPrime , a free, fully standards-compliant CSS template designed by FCT. The photo used in this template ... - Google zoeken</title><script>window.google={kEI:"pbIiUNSfCcTG0QWK7oDQCw",getEI:function(a){var b;while(a&&!(a.getAttribute&&(b=a.getAttribute("eid"))))a=a.parentNode;return b||google.kEI},https:function(){return

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 20:42 ]

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:37
Ik denk dat je vraag meer hoorde in de vorige categorie, hier heeft het helemaal niks te zoeken volgens mij ;)
Maar de tekst die er staat bij Google is dus niet gewoon wat er in je title tag staat?
code:
1
<title>Welcome to the website of ###. This is NaturalPrime , a free, fully standards-compliant CSS template designed by FCT.</title>

[ Voor 3% gewijzigd door Barryvdh op 08-08-2012 23:17 ]

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Template in gebruik een CMS of gewoon in losse bestanden?

In beide gevallen de betreffende regel verwijderen/aanpassen. Of eventueel zoeken naar een javascript als ze het op die manier hebben toegevoegd.

Gezien het feit dat het een titel is, zou je het ook in je eigen browser moeten zien.

[ Voor 3% gewijzigd door bartbh op 08-08-2012 23:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
die code kan ik niet aanpassen. heel raar. het is wel een javascript. ik heb al wel verschillende java scripten gezien. maar in mn eigen browser zie ik het niet. ik zie het alleen als ik ga zoeken naar mijn pagina via google

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:28
Heb je hier toestemming voor door de maker van de template?
als je een template gaat lopen rippen, en dan ook nog eens hier gaat vragen HOE je dat doet... dan wil ik even een mod-break! ;-)

Verwijderd

Topicstarter
er staat in het engels dat ik met het template mag doen wat ik wil.
maar ik krijg het gewoon niet weg.

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:28
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:15:
er staat in het engels dat ik met het template mag doen wat ik wil.
maar ik krijg het gewoon niet weg.
Linkje naar de orginele template, dit klinkt mij nog steeds te veel als jat werk.
goede kans dat ik het met beetje handig hobby-en binnen 2 minuten weg heb ;-)

EDIT
de TS stuurt mij zojuist deze DM:
"ik zal het even voor je opzoeken. weet je misschien waar het aan ligt?
http://www.freecsstemplates.org/preview/naturalprime/

hier is de link. je moet me echt helpen man, anders is hele vakantie werk voor niets.."
En het mogen duidelijk zijn, meneer probeer hier gewoon werk van andere te jatten zonder credits...

De Creative Commons Attribution 3.0 heeft voor zover ik weet nog steeds de eis credit wie credit toe behoord, dus ik vind dit fishy...

Topic gereport voor potentieel plagiaat

[ Voor 42% gewijzigd door Xantios op 09-08-2012 00:43 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:57

Equator

Crew Council

#whisky #barista

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De maker van de template vereist enkel naamsvermelding (zie http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/) dus je mag best zijn naam uit de titel slopen, als je het maar ergens op je website hebt staan dus wie de originele auteur is.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:37
Heb je dat template ook van die site gedownload? Als ik namelijk daar de bron van bekijk, ziet die er anders uit dan wat jij deels plaatst.. En daar zie ik ook niks raars qua scripts, behalve een footer en een standaard title..
Waar heb je het mee aangepast?

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik heb de template ook gedownload en er staat niks raars is. Grote kans dat je hosting dit doet.
Misschien maar eens overwegen van een "gratis" hosting over te stappen op een fatsoenlijke betaalde hosting?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je hoster reclame injecteert heeft dat niks met softwareontwikkeling te maken en hoort dit topic hier dus ook niet. Je zal dan een host moeten nemen die geen reclame injecteert. Als de reclame wél van het template af komt dan is dat blijkbaar iets dat de maker erin heeft gestopt als voorwaarde om het template te mogen gebruiken en dan zou je de licentie van dat template breken op het moment dat je die eruit wil slopen. Daarmee gaan wij je niet helpen.

Welk van de twee punten het ook is, dit topic heeft hier verder weinig voedingsbodem. Succes verder.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.