Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Over een maandje of anderhalf loopt mijn Vodafone contract af wat ik afsloot via 50% ANWB-korting: ik betaal nu zo'n 18 euro voor 400 minuten bellen en onbeperkt internet, waarvan de snelheid me prima bevalt. Ik kom zelden boven de twee uur bellen per maand uit.

Als deze actie is afgelopen, ga ik volgens contract het dubbele betalen. Ik kan momenteel mijn huidige contract verlengen bij Vodafone zelf, waarvan het Sim Only Bel+Sms+Web Altijd € 38,50 (1 jaar) me wat lijkt: eerste half jaar is 50% korting en de maximale resp. praktijk internetsnelheid wordt aangemerkt als 14.4 Mbps 2-4 Mbps.

Aan de andere kant kan ik via anwb opnieuw verlengen, waarvan Vodafone Voordeel Web 40 me wat lijkt. Dat is 2 jaar voor € 17,50 per maand, waarmee ik 180 minuten kan bellen. De internetlimiet is echter 300Mb (maar is wellicht uit te breiden via blox?) en de snelheid wordt aangemerkt als 3.6 Mbps (http://www.gsminfo.nl/abonnementen/Vodafone/voordeel-web-40).

Ik kan nu alleen niet heel goed achterhalen of deze 3.6 Mbps de maximale snelheid is of de praktijksnelheid: de internetlimiet van 300Mb is voor mij nog wel te overzien, maar de (mogelijke) snelheidsverlaging dus niet.

Het laatste alternatief is overstappen naar een andere provider, maar in die optie heb ik me nog niet erg goed verdiept...

Wat zijn jullie suggesties en/of evt. ervaringen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat is de maximale snelheid, nieuws: Kwart Vodafone-klanten met 14,4Mbps-abo haalt 4Mbps

Ik weet niet of je een toestel wilt (+ abbo) of alleen een SimOnly abonnementje?
Je kan ook is kijken op de F&F directsales site van Vodafone: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Daar vind ik voor jou bijvoorbeeld: Bel + SMS + Web Vaak € 26 Sim Only, wat inhoud dat je 125 minuten kan bellen, 500MB data hebt van 7,2MBps en onbeperkt sms voor slechts €14,04 (1 jaar) / €12,96 per jaar (2 jaar)

Je hebt daarvoor alleen een Friends & Family code nodig, maar met wat Googlewerk kun je die wel vinden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks. 3.6 maximale is voor mij wel erg karig, dus dat valt wel af (voor mijn sim-only abonnementje): ik ga 's kijken naar de F&F code op Google.

Wat is FF exact dan? Mensen die mensen kennen die bij vodafone werken...?

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee vrienden en familie die een abonnement hebben, kunnen dan voor andere gerelateerden korting regelen :)

Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een unieke actiecode nodig. Deze kan een
medewerker of zakelijke klant van Vodafone aanvragen via https://directsales.vodafone.nl/actiecodes.
Per jaar heb je recht op 10 actiecodes, elke code is slechts eenmaal geldig.

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 08-08-2012 20:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Aha: mijn vriendin meldt mij aan en ik meld haar aan dus :P

Vanavond even in verdiepen: als je nog handige linkjes hierover hebt dan graag :)
Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een unieke actiecode nodig. Deze kan een medewerker of zakelijke klant van Vodafone aanvragen via https://directsales.vodafone.nl/actiecodes. Per jaar heb je recht op 10 actiecodes, elke code is slechts eenmaal geldig.
Goed, ik ben dus zakelijke (iPad) klant bij Vodafone. Dit lijkt nuttig te worden.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Besteld en dus opgelost :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Welk abbo precies?

Verwijderd

Ik was ook van plan een toestel te bestellen op de friends and family site. Denk je dat het mogelijk is om een actiecode voor mij aan te maken. Aangezien ik helaas geen zakelijke klant ben bij Vodafone.
Pagina: 1