Vakantie komt er aan dus dat wordt weer een lange zit in de auto.
Nou wil ik dus de Ipad meenemen en een paar films op een SD kaart zetten.
Kan alleen met geen mogelijkheid een app vinden die dit mogelijk maak.
Volgende heb ik al geprobeerd:
-OPlayerHD-kan alleen streaken. Heb geen mogelijkheid om een SD kaart te kiezen.
-AVPlayerHD. zelfde verhaal.
-eXPlayerHD. Kan ook alleen maar netwerk zoeken of eigen ruimte op de ipad.
Ik heb nu iFile, en als ik de SD kaart aanspreek (via camera Kit) en een film aan tik krijg ik:openen met..
en dan alle speler die ik geinstalleerd heb.Als ik eentje kies gebeurt er niets.
ipad is gejailbreaked en heb XBMC er op , maar die geeft niet de mogelijkheid om een source aan te wijzen welke op een SD kaart zit.
Weet iemand nou een manier om deze films toch onderweg af te kunnen spelen?
Hen nu een .M4v bestand en die kan ik wel openen met de Onboard video speler.maar de film wordt niet op de ipad vertoond maar op een externe TV (omdat ik een camera kit gebruik)
Hier heb ik dus niets aan.
Nou wil ik dus de Ipad meenemen en een paar films op een SD kaart zetten.
Kan alleen met geen mogelijkheid een app vinden die dit mogelijk maak.
Volgende heb ik al geprobeerd:
-OPlayerHD-kan alleen streaken. Heb geen mogelijkheid om een SD kaart te kiezen.
-AVPlayerHD. zelfde verhaal.
-eXPlayerHD. Kan ook alleen maar netwerk zoeken of eigen ruimte op de ipad.
Ik heb nu iFile, en als ik de SD kaart aanspreek (via camera Kit) en een film aan tik krijg ik:openen met..
en dan alle speler die ik geinstalleerd heb.Als ik eentje kies gebeurt er niets.
ipad is gejailbreaked en heb XBMC er op , maar die geeft niet de mogelijkheid om een source aan te wijzen welke op een SD kaart zit.
Weet iemand nou een manier om deze films toch onderweg af te kunnen spelen?
Hen nu een .M4v bestand en die kan ik wel openen met de Onboard video speler.maar de film wordt niet op de ipad vertoond maar op een externe TV (omdat ik een camera kit gebruik)
Hier heb ik dus niets aan.
[ Voor 11% gewijzigd door seninha op 08-08-2012 19:29 ]