Nieuw moederbord, kan windows 7 niet installeren van USB

Pagina: 1
Acties:

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 12:25
Ik heb sinds gisteren een nieuw moederbord (Asus M5A97 Pro). Mijn processor is een AMD Phenom II 1055T. Het geheugen weet ik zo even niet.

Nu weet ik dat je bij het installeren van een nieuw moederbord ook opnieuw Windows moet installeren. Nu probeer ik dit dus vanaf een USB stick, maar ik krijg steeds foutmeldingen. Ook blijft de PC weleens hangen. Ik heb in de BIOS gekeken maar kan eerlijk gezegd niets vreemds vinden.

Ook heb ik geprobeerd om Windows op een andere schijf te installeren, maar ook dit geeft geen resultaat.

Iemand een idee?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dennuske1983 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:57:
Ik heb sinds gisteren een nieuw moederbord (Asus M5A97 Pro). Mijn processor is een AMD Phenom II 1055T. Het geheugen weet ik zo even niet.

Nu weet ik dat je bij het installeren van een nieuw moederbord ook opnieuw Windows moet installeren. Nu probeer ik dit dus vanaf een USB stick, maar ik krijg steeds foutmeldingen. Ook blijft de PC weleens hangen. Ik heb in de BIOS gekeken maar kan eerlijk gezegd niets vreemds vinden.

Ook heb ik geprobeerd om Windows op een andere schijf te installeren, maar ook dit geeft geen resultaat.

Iemand een idee?
Zonder foutmeldingen en overige specs van je pc is het gissen, kan aan 100000 dingen liggen. More input required.

https://discord.com/invite/tweakers

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 12:25
redfoxert schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:03:
[...]

Zonder foutmeldingen en overige specs van je pc is het gissen, kan aan 100000 dingen liggen. More input required.
Ik ben inmiddels al wel weer wat verder, echter blijft hij hangen bij het voltooien van de installatie van windows 7. Ik heb alle HD's behalve 1 losgekoppeld. Als ik in windows herstellen doe, en ik voer een geheugencontrole uit, dan geeft hij aan dat er hardware problemen zijn. Echter als ik dan vervolgens hier de controle verder wil uitvoeren (voltooien) dan blijft hij weer hangen.

Ik krijg dus nu geen foutmeldingen meer, maar hij blijft gewoon hangen. Maar wat voor overige specs wil je weten?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SATA-drivers meegegeven tijdens de installatie en/of in de handleiding van het moederbord triple-check gedaan op de mode die je SATA-controller moet/mag hebben?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof