Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, al jaren heb ik een samsung sgh G600, nu ik iets ouder wordt was het de keuze, wel of geen smartphone, kan ik daar mee overweg.

Ik kocht de Samsung mini en een week later verkocht ik hem weer...

Toch baalde ik en kocht de Samsung Pocket, wel wat klein maar om te leren groot genoeg, nu zit ik nog met wat vragen die ik ook niet op google en in de gebruiksaanwijzing vind;

1) Ik heb 2 e-mail accounts in mijn e-mail picto gram gezet (weet niet anders hoe het te zeggen)

maar.... als ik een e-mail maak en ik klik op contacten, krijg ik gewoon mijn sms contacten, dus niet met hun e-mail adressen erbij, hoe kan ik die invoeren ?

2) Slaat de QR scanner je scans op ?

3) De telefoon heeft 3 Gb geheugen, ik heb een micro sd klaar liggen maar is dat nodig en zo ja, is het erin doen voldoende of moet ik dan nog iets instellen ?

Dat was het voor nu, de rest ga ik weer verder uitvogelen, ik ben best een end >:) voor iemand van 43.....

bedankt voor het lezen!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
1) staan je contacten nog op je SIM? als je ze verplaatst naar je telefoon geheugen (of gmail, dan heb je gelijk een online backup). Dan kan je waarschijnlijk wel een email adres toevoegen

2) Nee, maar je kan de link die erachter zit wel opslaan bij je bookmarks, of je maakt een foto van qr code, dan kan je em eventueel later met een ander toestel weer capturen. (waarom zou je dit eigenlijk willen?)

3) Je kan niet snel iets kapot maken, dus probeer ook eens wat uit... (maar ja, erin steken is genoeg, als er nog geformatteerd moet worden zal je toestel hierom vragen)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
1) ja maar zonder adressen, email adressen en andere persoonlijke gegevens

2) Nee

3) Ga ik doen

4) Bedankt d:)b