Toon posts:

beeldvertraging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een probleem met mijn ps3, mijn beeld loopt niet gelijk met mijn bewegingen. ik heb alle mogelijke problemen bekeken, en mogelijke oplossingen geprobeerd. mijn tv staat al op game mode, het is overigens een vrij nieuwe tv, weet niet wat voor een tv het is, kan mischien de gebruiksaanwijzing zoek indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Misschien uberhaupt het typenr + merk posten? Als je tv al in game mode staat, en je verder alle vormen van beeld postprocessing hebt uitgezet dan zou het kunnen dat je tv nog een bepaald input lag houdt. Daar kan je verder niet veel aan doen volgens mij.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en ik was er nog iets heel belangerijks bij vergeten te zeggen, eerst deed alles het goed maar zo ineens gebeurde het. toen ik de tv had deed hij het goed, sinds een paar dagen is het pas zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Heb je het ook op een andere tv? Zou natuurlijk ook iets met de PS3 kunnen zijn. Of een andere console op dezelfde tv.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is idd wel een goed idee, over op andere tv probeere,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:52:
..., het is overigens een vrij nieuwe tv, weet niet wat voor een tv het is, ...
Er zal toch op zijn minst een merknaam op de TV of de AB staan??
Of een "system information" functie in het menu of een type plaatje op de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er is een wonder gebeurt, hij doet het weer goed, het enigste wat we moesten doen was hem op de fabrieks instellingen zetten, dat kwam ik tegen tijdens het zoeken naar de specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Toch maar eens kijken of je de firmware van je TV kan vernieuwen om het in de toekomst niet weer mee te maken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1