Toon posts:

Administratie software?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik vroeg me af wat jullie voor administratie software gebruiken voor jullie hosting bedrijfjes. Ik weet dat Davilex zoiets aanbied, maar dat vind ik wel errug prijzig worden...
Hebben jullie ervaring met anderen?
Zo ja welke en waarom?

alvast bedankt.

Verwijderd

Als je een beetje handig bent in bijvoorbeeld PHP/MySql kan je er over nadenken om zelf een systeem te schrijven. Dit is niet zo heel moeilijk en op deze manier hebben je klanten ook direct toegang tot alle facturen (die naar hun zijn geadresseerd). Verder zou ik geen pakketten weten (althans niet tegen een realtief laag bedrag).

Verwijderd

zo ingewikkeld is die administratie over het algemeen niet, zelf schrijven altijd de beste, goedkoopste en zelfs leukste oplossing:)

maar zie is www.hotscripts.com zijn errug veel administratie scripts te verkrijgen misschien zit er wat tusse

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf niet goed genoeg denk ik om zoiets zelf te schrijven. Ook heb ik daar niet echt de tijd voor. Ik moet dus een administratie + facturen kunnen maken.
Iemand een idee?

Verwijderd

lijkt mij als je het niet handmatig mee kunt doen omdat het teveel tijd kost dat je al redelijk wat mensen hebt die je moet facturen, dan is een uitgaven van rond de 1000,- toch niet superveel, hiervoor heb je davilex club of factuur en kan je meteen met automatische incasso werken :)
scheelt veel werk t.o.v. zelf schrijven want dat kost toch ook tijd en das weer geld..