Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakos
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-04-2023
Ik lees net het gerucht dat alle IOS producten de nieuwe mini dock connector gaan krijgen. Ook de iPad 3 zal dan de nieuwe connector krijgen terwijl die nog maar net in de schappen ligt.

Ik wilde de nieuwe iPad gaan aanschaffen maar twijfel nu of ik dit wel moet doen. :? Moet ik niet nog wachten tot de nieuwe iPad uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 21:00
Dat is het leuke van geruchten, niemand weet het. Dat de volgende iPad een nieuwe connector krijgt als de iPhone ook een nieuwe krijgt, dat lijkt me niet vreemd.

Maar wanneer de nieuwe iPad uitkomt? Tot nu toe was het één keer in het jaar, ergens in het begin van het jaar. Maar of dat een garantie is.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakos
ZpAz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:39:
Dat is het leuke van geruchten, niemand weet het. Dat de volgende iPad een nieuwe connector krijgt als de iPhone ook een nieuwe krijgt, dat lijkt me niet vreemd.

Maar wanneer de nieuwe iPad uitkomt? Tot nu toe was het één keer in het jaar, ergens in het begin van het jaar. Maar of dat een garantie is.
Klopt ZpAz, zekerheid krijg je niet maar je probeert toch een beste beslissing te nemen. Ik (en volgens mij vele met mij) hebben het probleem dat als je eenmaal in je hoofd hebt dat je iets wilt dat je het dan ook niet snel genoeg kan hebben 8)7. Vandaar dat ik probeer nog een beetje onderzoek te doen voor ik mijn emotionele aankoop ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakos
Ik lees ook dat er Apple adapters komen die je tussen de nieuwe en oude aansluiting kan doen dus als ik niet kan wachten met aankopen is er geen man over boord :D