Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BTO laptop ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OH TWEAKERS, VERLOS MIJ VAN ONWETENHEID!

Ik wil een allround laptop aanschaffen voor mijn opleiding voor max 800 euro. Mijn oog was gevallen op de nieuwe P•BOOK 14C46 van BTO, een 14 inch laptop met erg veel in huis voor 799 euro. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die deze notebook hebben aangeschaft of eventueel ervaring hebben met andere BTO laptops.

Graag zou ik dan te weten willen komen over de Pbook:
-wat de kwaliteit van de behuizing is,
-of het toetsenbord fijn is
-hoe lang de batterijduur is
-de kwaliteit van het scherm
-hoe goed het trackpad is
-hoeveel lawaai hij maakt

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-11 14:47
Er is zelfs een heel topic over: [Ervaringen] BTO notebook / laptops Misschien kan je daar meer info vinden :)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[Ervaringen] BTO notebook / laptops

en kijk ook even naar Xnotebooks, doen hetzelfde als BTO ;)

edit: I got Ninja'd :/

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 08-08-2012 14:03 ]

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik denk dat forumbroeder Darkstone zo meteen wel eventjes een mooie samenvatting voor je maakt... ;)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het ook op het BTO forum gepost. Bedankt alvast voor de snelle reacties!

Verwijderd

spookz0r schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:01:
Er is zelfs een heel topic over: [Ervaringen] BTO notebook / laptops Misschien kan je daar meer info vinden :)
Daar is dat topic dus juist niet voor bedoeld....
Vinand schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:09:
Ik denk dat forumbroeder Darkstone zo meteen wel eventjes een mooie samenvatting voor je maakt... ;)
Enkele punten at first glance

De sony S13 heeft een hogere resolutie
De sony S13 is 500gr lichter
Ik eet mijn hoed op als de S13 niet minstens een uur langer mee gaat op de accu
De sony S13 is goedkoper.

En het is geen BTO laptop. Het is een compal laptop. Een Compal QAL31 aldus google. Ik kan geen reviews vinden, maar compal heeft een zodanig track record dat ik nooit zou aanraden er een te kopen zonder reviews. De laatste in dit prijssegment en deze performance klasse was een absolute disastre. Voel je vrij om mijn bewering te weerleggen als je betere bronnen kan vinden dan ik. 'hij is crap want dat was de vorige lijn ook' is geen beste argumentatie...
Pagina: 1