Facebook account verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 913 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:55
Bij het verwijderen van een Facebook account kom je op een gegeven moment in de onderstaande scherm.
Afbeeldingslocatie: http://i576.photobucket.com/albums/ss202/Amito80/delete_facebook.png
Als ik hier klik op "Mijn account verwijderen" dan verschijnt even de melding "Laden... zoals hieronder en gebeurt er verder niets meer.
Afbeeldingslocatie: http://i576.photobucket.com/albums/ss202/Amito80/delete_facebook2.png

Ik heb het in zowel Chrome, Firefox als Internet Explorer geprobeeert, maar resultaat is steeds hetzelfde.

Wat ik me nu afvraag:
  • Hebben meer mensen hier last van?
  • Zou dit bewust zo gedaan zijn door fb, zodat ze kunnen pronken met het aantal gebruikers?
Het is sowieso onmogelijk om dit bij hun zelf aan te kaarten, aangezien ze geen helpdesk hebben (tenminste na uren zwoegen heb ik het opgegeven dat ze dat hebben). Enigste wat ik kan vinden is de forum waarin je door andere gebruikers wordt geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

Perkouw

Moderator General Chat
Probeer het eens op een andere pc of herstart je eigen pc eens, wellicht dat het dan wel werkt.
En dit hebben ze natuurlijk niet bewust gedaan, maar dat lijkt me logisch. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Perkouw op 08-08-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:16

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dit heeft niets met Internetmarketing van doen. Ik zou dit topic normaal gesproken verplaatsen naar Stuffis Generalis, maar daar hoort het eigenlijk ook niet thuis, plus daar mag je nog niet in. Je hebt duidelijk een probleempje met een verbinding naar facebook, een cookie die rot is of een bug in facebook. Om daar meteen een conspiracy achter te zoeken gaat wat ver en is niet interessant voor een discussie in dit forum. Neem gewoon even contact op met FB. Dit topic gaat op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

"Hebben meer mensen hier last van?" is een tricky vraag natuurlijk. Ik ga het in elk geval niet voor je uittesten :P En nee dit is echt niet bewust gedaan.

Verder zou je gewoon een bugreport in kunnen sturen. Klik als je ingelogd bent op het pijltje naar beneden helemaal rechtsboven, kies voor Help en dan Report a Problem :)

edit:
Oh op slot, sorry :>

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 08-08-2012 12:37 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.