Op 5 mei 2011 heb ik bij DesktopLeader.nl de LaCie Minimus 2TB 3,5" USB 3.0 gekocht. Mooi ding, en heeft goed gewerkt tot afgelopen week. Toen ik de HDD aanzette kwamen er rare geluiden uit, maar hij deed het wel gewoon. Hierna heb ik de HDD uitgezet en de eerst volgende keer dat ik de HDD weer wilde gebruiken dezelfde geluidjes. Nu hielden ze na een paar seconden echter niet op en kon ik niet in de HDD komen. Na een paar minuten proberen crashte zelfs mijn laptop.
Nu lijkt het voor mij duidelijk dat de HDD defect is, maar jammer genoeg is de webshop niet meer bereikbaar. In één van de shopreviews las ik dat het zou zijn overgenomen door Dixons, wat mij dus doet vermoeden dat ze met het overnemen van DesktopLeader ook de garantie van door DesktopLeader verkochte producten af moeten handelen. Klopt het dat DesktopLeader is overgenomen door Dixons en moet ik dan inderdaad bij Dixons zijn voor de garantieafhandeling?
Nu lijkt het voor mij duidelijk dat de HDD defect is, maar jammer genoeg is de webshop niet meer bereikbaar. In één van de shopreviews las ik dat het zou zijn overgenomen door Dixons, wat mij dus doet vermoeden dat ze met het overnemen van DesktopLeader ook de garantie van door DesktopLeader verkochte producten af moeten handelen. Klopt het dat DesktopLeader is overgenomen door Dixons en moet ik dan inderdaad bij Dixons zijn voor de garantieafhandeling?