hallo,
Ik ga binnenkort een nieuwe desktop aanschaffen van rond de 1250 euro. Nu heb ik zelf wat samengesteld, maar weet ik wel zeker dat er ruimte is voor verbeteringen. Het is overigens niet erg als het 50 euro minder of extra wordt.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B492067%5D=1
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
High end gaming en streaming(mogelijkheid in goede quality spellen te kunnen streamen en spelen zoals League of Legends, World Of Warcraft etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen externe apparatuur als headset etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
sterke grafische kaart, processor en RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
case wil ik graag houden, rest mag allemaal veranderd worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet bepaald
Hopelijk kan iemand me helpen hiermee!
Groetjes,
Tommy
edit: Ik ga hem niet overclocken.
Ik ga binnenkort een nieuwe desktop aanschaffen van rond de 1250 euro. Nu heb ik zelf wat samengesteld, maar weet ik wel zeker dat er ruimte is voor verbeteringen. Het is overigens niet erg als het 50 euro minder of extra wordt.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B492067%5D=1
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
High end gaming en streaming(mogelijkheid in goede quality spellen te kunnen streamen en spelen zoals League of Legends, World Of Warcraft etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen externe apparatuur als headset etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
sterke grafische kaart, processor en RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
case wil ik graag houden, rest mag allemaal veranderd worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
niet bepaald
Hopelijk kan iemand me helpen hiermee!
Groetjes,
Tommy
edit: Ik ga hem niet overclocken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 12:08 ]