{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Beetje warrige post 
1,725V is prima, goed laag iig.
1,775 mag ook geen probleem zijn, tot 1.85V kan je wel ongeveer gaan (als het nodig is).
Wel goed koelen natuurlijk!
Wat die halfjes betreft: Nog een keer je potloodstreepjes zetten kan helpen.
1,725V is prima, goed laag iig.
1,775 mag ook geen probleem zijn, tot 1.85V kan je wel ongeveer gaan (als het nodig is).
Wel goed koelen natuurlijk!
Wat die halfjes betreft: Nog een keer je potloodstreepjes zetten kan helpen.
Bericht hierboven
1.75v is echt niet veel hoor, is namelijk standaard 
48° is anders ook niet slecht voor een 1200 (stressed of idle?)
dat halfjes gedoe is waarschijnlijk slecht ingekleurd
zou hem naar 1.8 of hoger doen, als je koelgerei hebt natuurlijk
48° is anders ook niet slecht voor een 1200 (stressed of idle?)
dat halfjes gedoe is waarschijnlijk slecht ingekleurd
zou hem naar 1.8 of hoger doen, als je koelgerei hebt natuurlijk
sterker nog raampje dicht gedaan
29 graden idle
en 43 stressed
en ik heb een cooler die tot 1ghz gaat
snap er echt nix meer van--> standaard coolers "for amd 462" wijzer wordt ik er ook niet van......ik ga het zo nog es proberen...brb
sorry voor de warige post
29 graden idle
en 43 stressed
en ik heb een cooler die tot 1ghz gaat
snap er echt nix meer van--> standaard coolers "for amd 462" wijzer wordt ik er ook niet van......ik ga het zo nog es proberen...brb
sorry voor de warige post
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hij weigert het echt 
kost me weer een hele klus om em stabiel op 1200 te zetten (voltage ophogen van 1,725 naar 1,775 en dan na 45 minuten terug zetten op 1,725) het voltage het liefst zo laag mogelijk natuurlijk
Anyways als ik em op (133x10) zet boot ie normaal totdat ie ergens vastloopt in windows
enige suggesties nog ?
Het ligt in ieder geval niet aan de temp. want dies nog onder de 50idle (stressed weet ik niet) ik heb een voltage tot 1,8 geprobeert hoger hoeft denk ik niet....
kost me weer een hele klus om em stabiel op 1200 te zetten (voltage ophogen van 1,725 naar 1,775 en dan na 45 minuten terug zetten op 1,725) het voltage het liefst zo laag mogelijk natuurlijk
Anyways als ik em op (133x10) zet boot ie normaal totdat ie ergens vastloopt in windows
enige suggesties nog ?
Het ligt in ieder geval niet aan de temp. want dies nog onder de 50idle (stressed weet ik niet) ik heb een voltage tot 1,8 geprobeert hoger hoeft denk ik niet....
Pagina: 1