1000@1200(133x8) maar geen halfjes :P

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
1000@1200 (133x8) loopt ie nu
maar mijn multiplier weigert de halfjes dus geen 8,5 of 9,5 een multiplier van 9 is me trouwens niet gelukt blijft vastzitten in windows bij boot.....voltage staat nu op 1,725 bergis ik me of is dat hoog voor een tb 1,2 ghz?
en als ik em naar 1,33 ghz wil klokken moet ik dan mijn voltage omhoog gooien heb 't namelijk al op 1,775 geprobeert maar dan wordt ie een beetje warm 48 graden idle :P
nu is ie zo een 27 graden idle met de bak open +raampje open (effies dicht gedaan want het vriest hier bijna :P)

Het is dus een 1ghz@1,2 op een k7ta-raid

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

1,725v is hartstikke laag. Hoger proberen! (met raam open >:))

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 23:43

Floor-is

5.2

Beetje warrige post :P

1,725V is prima, goed laag iig.
1,775 mag ook geen probleem zijn, tot 1.85V kan je wel ongeveer gaan (als het nodig is).

Wel goed koelen natuurlijk!

Wat die halfjes betreft: Nog een keer je potloodstreepjes zetten kan helpen.

Bericht hierboven

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:20
nog een keertje kleuren :)

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
1.75v is echt niet veel hoor, is namelijk standaard :)
48° is anders ook niet slecht voor een 1200 (stressed of idle?)

dat halfjes gedoe is waarschijnlijk slecht ingekleurd :(

zou hem naar 1.8 of hoger doen, als je koelgerei hebt natuurlijk :p

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:56
test

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
sterker nog raampje dicht gedaan
29 graden idle
en 43 stressed

en ik heb een cooler die tot 1ghz gaat :?
snap er echt nix meer van--> standaard coolers "for amd 462" wijzer wordt ik er ook niet van......ik ga het zo nog es proberen...brb :P

sorry voor de warige post 8-)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Hij weigert het echt :(
kost me weer een hele klus om em stabiel op 1200 te zetten (voltage ophogen van 1,725 naar 1,775 en dan na 45 minuten terug zetten op 1,725) het voltage het liefst zo laag mogelijk natuurlijk

Anyways als ik em op (133x10) zet boot ie normaal totdat ie ergens vastloopt in windows :(
enige suggesties nog ?
Het ligt in ieder geval niet aan de temp. want dies nog onder de 50idle (stressed weet ik niet) ik heb een voltage tot 1,8 geprobeert hoger hoeft denk ik niet....

Pagina: 1