Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuws - Op datum navigeren

Pagina: 1
Acties:

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Ik ben altijd weer blij dat ik na mijn vakantie weer op tweakers kan kijken naar al dat nieuws. Ben nu net twee weken op vakantie en wil navigeren naar de dag dat ik niet meer de mogelijkheid had om op tweakers te kijken.

Als je naar de "tab" frontpage en dan naar nieuws gaat kom je bij archieven uit. Ik dacht is het misschien mogelijk om op de datum van het nieuws bericht te kunnen klikken zodat je in één keer de info van die hele dag hebt. Zo hoef je niet (voor mij dan) 14 keer op "vorige dag" te klikken.

Self reflection is the school of wisdom

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Weet niet wat je bedoelt met "zoiets", maar als je dan al dat nieuws ziet en dan op de datum naast het nieuws klikt dat je dan al het nieuws van die dag kan zien. Dat je het nu van deze dag laat zien is natuurlijk geen probleem, maar hoe krijg ik dat voor elkaar voor nieuws van 2 a 3 weken geleden?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
n (dagen) x 86400 van het getal op het eind aftrekken. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Is een oplossing, maar is natuurlijk geen "nerd" verwantwoorde oplossing B) ;) .

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:06
Zoiets? En dan de data veranderen?
http://tweakers.net/archi...1-1999&dateEnd=10-08-2012

• Misha
Er staat helemaal onderaan een linkje naar het nieuws van de vorige dag :)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:06
Misha schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:36:
Er staat helemaal onderaan een linkje naar het nieuws van de vorige dag :)
Ventrigo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:53:
Ik dacht is het misschien mogelijk om op de datum van het nieuws bericht te kunnen klikken zodat je in één keer de info van die hele dag hebt. Zo hoef je niet (voor mij dan) 14 keer op "vorige dag" te klikken.
vandaar dit topic ;) :)

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:37
Je hebt er nu niets aan maar voor de volgende vakantie, gebruik de RSS feed en zet deze in een reader (bijvoorbeeld Google Reader), dan weet je zeker dat je niets mist en dat je alles makkelijk kan lezen zonder te zoeken of te klikken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Misha
Ah, stom. Dat stukje was ik alweer vergeten.

Een datum range zou in jouw geval het oplossen ja, maar het maakt denk ik potentiële pagina's ook weer aardig zwaar.

In 7.0 komt een dergelijke pagina wederom voor en is hij aardig licht, maar ik vraag me af wat de performance zou zijn als we nieuws van meerdere dagen gaan tonen

Zo vreemd vind ik het overigens niet dat je per dag kijkt wat voor nieuws er is geschreven. Dat je veertien keer op 'de vorige dag' moet klikken is wat dat betreft ook een erge edge case

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daarvoor zou je nog een kalender kunnen toevoegen. :)
Ventrigo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:00:
Is een oplossing, maar is natuurlijk geen "nerd" verwantwoorde oplossing B) ;) .
Hoezo? Veel nerderiger kan het niet. :+
Het is inderdaad geen nette of gebruikersvriendelijke oplossing.

[ Voor 74% gewijzigd door Dirk op 10-08-2012 12:30 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Dus het is mogelijk,maar is het een go *O* of no-go -O- ? :) :$

• Misha
@dirk, met datum range bedoel ik natuurlijk ook een functie om het datumbereik te bepalen :) het is niet gebruiksvriendelijk om zelf met de url te gaan modderen

Voorlopig is dit een no-go. De huidige oplossing vind ik toereikend genoeg...
Pagina: 1