Pricewatch filter SD geheugen snelheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:35
Was hier aan het zoeken naar sd kaartjes met een minimale snelheid, maar toen ik de slider terug wilde zetten naar 0x om alles weer te zien viel me op dat er veel resultaten weg bleven. Het lijkt op een null / 0 issue, maar als gebruiker verwacht ik eigenlijk dat null en 0 als filter hetzelfde oplevert.
Om het te reproduceren, klik op bovenstaande link en je hebt 493 resultaten. Klik vervolgens op het rondje van de slider bij 0x Geheugenkaart snelheid en je hebt nog maar 76 resultaten. Klik op reset filter en je hebt er weer 493.

Daarnaast, is het niet sowieso handiger om filter optie Class standaard weer te geven en Geheugenkaart snelheid te verplaatsen naar 'Toon alle filters'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Ik verplaats dit even naar de Pricewatch. Daar mogen onze contentjongens zich over buiten.

Ik vraag me wel af of de doorsnee mens snapt dat een class belangrijker is. Dat zou je eigenlijk goed duidelijk willen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Inderdaad een 0/null issue. In dit geval was er bij 1 kaart het getal 0 ingevuld, waardoor je dit te zien kreeg in het filter. Als je het filter eenmaal hebt gebruikt, kan je niet het filter 'resetten' of weer negeren, als je dus het bolletje weer op 0 hebt gezet, gaat'ie ook alles waar 0 (of hoger) is ingevuld laten zien en negeert hij alles waar niks, ofwel null is ingevuld.

Een reset-functie zou zeer handig zijn in dit soort gevallen, echter gaat dat er voorlopig niet komen. De filters zoals je ze nu ziet worden as is overgenomen in Tweakers 7, behalve een likje verf veranderd er niks. Daarom heb ik een workaround ingebakken, ik heb de schaal van dit filter handmatig ingesteld van 50 tot 500, met extra stapjes dat je ook minder dan 50 en meer dan 500 kan instellen. Als je het filter nu weer terugzet naar < 50, pakt'ie ook de null mee en zie je weer alles.

Overigens worden de subcategorieën zoals die nu bestaan (SD, Compact Flash, Memory Stick etc) in Tweakers 7 samengevoegd en gaan onder de categorie Geheugen Multimedia. In feite krijg je dezelfde situatie zoals je nu ook hebt, behalve dat je in plaats van subcategorieën straks via de filters de SD-kaarten kan selecteren. Je opmerking om Class standaard weer te geven in plaats van de snelheid vind ik een hele goede, maar omdat straks alles op 1 hoop komt, moet ik even kijken hoe dat precies uitpakt, maar ik denk dat dat wel moet lukken. Voor nu laat ik het even zoals het is.