Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
dnetc -import [buffernaam]
duurt trouwens best lang als je grote buffer hebt.
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
hangt af van je OS volgens mij.. in DOS duurt het bij mij namelijk zo een paar minuten terwijl het in win98 nog geen seconde duurt
Verwijderd
V/a diskette importeren zit geen gang in.
dus dnetc -import a:\buff-out.rc5
ik kopieer altijd de buffer naar m'n hd, dan issie in een paar seconden klaar. Als je het vanaf de diskette doet minuten lang..
dus dnetc -import a:\buff-out.rc5
ik kopieer altijd de buffer naar m'n hd, dan issie in een paar seconden klaar. Als je het vanaf de diskette doet minuten lang..
Verwijderd
... En vergeet niet de
[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=2000
o.i.d. Is er nu trouwens al es bekend wat de limiet van client .463 is, vroeger lag dat bij 500 wu's maar nu ?
edit:
fetch
limiet lekker hoog te zetten :fetch
[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=2000
o.i.d. Is er nu trouwens al es bekend wat de limiet van client .463 is, vroeger lag dat bij 500 wu's maar nu ?
edit:
10.000 lukt sowieso wel, zal maar niet hoger proberen
10.000 lukt sowieso wel, zal maar niet hoger proberen
Bij importeren van buffers (samenvoegen dus) controleert ie hier toch helemaal niet opOp woensdag 28 maart 2001 09:02 schreef Nemesis het volgende:
... En vergeet niet de import-limiet lekker hoog te zetten :
Die instellingen heb je alleen nodig bij het opnieuw fetchen van blokjes.
[removed]
je kan niet alleen je buff-out samen voegen, je kan ook een buff-in samen voegen. Als je een buff-in wilt maken van 10.000 blokjes (kun je wel even mee vooruit lijkt me) dan kun je of 10 keer een buffertjhe van 1000 aanelkaarplakken, of je kan 5 keer een buffertje van 2000 aan elkaar plakken. 5 keer 2000 gaat een stuk sneller.
Maar om echt lekker snel en gemakkelijk een buff-in te amken gebruik ik gewoon een batchfile:
fetch.bat
Maar om echt lekker snel en gemakkelijk een buff-in te amken gebruik ik gewoon een batchfile:
fetch.bat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| dnetc -fetch ren buff-in.rc5 buff-in.000 dnetc -fetch ren buff-in.rc5 buff-in.001 dnetc -fetch ren buff-in.rc5 buff-in.002 dnetc -import buff-in.000 dnetc -import buff-in.001 dnetc -import buff-in.002 del buff-in.000 del buff-in.001 del buff-in.002 |
...
Verwijderd
Yup, ik ging er van uit dat als je een buff-in wilt importeren je eerst gaat fetchen. Aangezien de fetch-limiet van de client tegenwoordig hoger is dan vroeger (weet niet vanaf welke versie) is het wel handig die limiet zo hoog als nodig is in te stellen. Scheelt weer een regeltje of wat in Haranaka z'n scriptjeOp woensdag 28 maart 2001 09:35 schreef redwing het volgende:
[..]
Bij importeren van buffers (samenvoegen dus) controleert ie hier toch helemaal niet op
Die instellingen heb je alleen nodig bij het opnieuw fetchen van blokjes.
Pagina: 1